اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام:

قاریان برتر ایلامی شناخته شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: قاریان برتر ایلامی شناخته شدند.

قاریان برتر ایلامی شناخته شدند

حجت‌الاسلام محمد کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی آغاز شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ 5، 10، 20 جزء و کل قرآن کریم برپا ‌شد.

این مسئول اضافه کرد: این مسابقات در مقاطع سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان خواهر و برادر برگزار شده که دیروز نوبت برادران و امروز (دوشنبه) نیز ویژه خواهران است.

کاروند تصریح کرد: نفرات برتر رشته حفظ مقطع سنی شکوفه‌ها و بزرگسالان نیز به ترتیب ذیل مشخص شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در مقطع سنی بزرگسالان، محسن بارانی و علی عباسی در رشته حفظ 20 جزء به ترتیب عناوین اول و دوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: همچنین حسن فرخی مقدم و علی نقی شریف‌زاد در رشته حفظ کل عنوان نخست و دوم را کسب کردند.

این مسئول اضافه کرد: روح‌الله دیمکار، سعید رستمی و فرشاد شریف‌زادی در رشته حفظ 10 جزء نیز به ترتیب حایز مقام‌های اول تا سوم شدند.

کاروند تصریح کرد: در مقطع شکوفه‌ها و در رشته حفظ 10 جزء نیز یاشار محمدیان و عباس یاری به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در رشته حفظ پنج جزء نیز احمدرضا حیدری‌نژاد، محمدمهدی درویشی و امیررضا پورمیرزا به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

وی ادامه داد: در رشته ترتیل مقطع سنی شکوفه‌ها نیز مهدی نورایی اول شد و میثم خرمی و محسن رشیدی به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

این مسئول اضافه کرد: در رشته ترتیل مقطع بزرگسالان نیز یاسر رجبی، محمدجواد عسگری و علی آرمون‌پور به ترتیب حایز مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

کاروند تصریح کرد: در مقطع سنی شکوفه‌ها نیز محمدحسین محمدکرمی عنوان نخست را کسب کرد و محمدمهدی حکمت و محمد شاهین به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: در مقطع سنی بزرگسالان نیز مسعود امامی، سجاد تارین و شهریار نیازی به ترتیب حائز عناوین اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/2246/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول