اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی:

طرح شبکه فاضلاب ملکان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی از پیشرفت 50 درصدی طرح شبکه فاضلاب شهرستان ملکان خبر داد.

طرح شبکه فاضلاب ملکان 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملکان، رضا پوررجب ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص طرح شبکه فاضلاب ملکان اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی به منظور بهبود آثار زیست‌محیطی منطقه و ارتقاء و بالا بردن سطح زندگی مردم منطقه در اثر اجرای طرح مطالعات طرح را به مشاور واگذار کرد و هم‌اکنون عملیات بخش دیگری از پروژه شبکه فاضلاب ملکان را در زون F آغاز می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در ادامه به مشخصات طرح فاضلاب ملکان اشاره کرد و افزود: طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب ملکان شامل خطوط انتقال و شبکه‌های اصلی و فرعی در اقطار 200 تا 300 میلیمتر بوده و در تصفیه‌خانه فاضلاب ملکان که در پایین دست شهر ملکان احداث می‌شود تصفیه خواهد شد.

پوررجب با اشاره به طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ملکان گفت: طول شبکه مطالعه و طراحی شده 72 کیلومتر بوده که تاکنون بیش از 8.35 کیلومتر شبکه فاضلاب در ملکان اجرا شده که پیشرفت فیزیکی 50 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت در ادامه به پروژه بخشی از شبکه فاضلاب ملکان اشاره کرد و افزود : این بخش از زون F  حدود 8 کیلومتر بوده و با هزینه‌ای بالغ بر 12 هزار و 900 میلیون ریال از محل درآمدهای عمومی و منابع داخلی شرکت اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است شهر ملکان در 120 کیلومتری تبریز واقع شده و جمعیت آن حدود 35 هزار نفر بوده و دارای 10 هزار و 600 فقره انشعاب آب و حدود 110 کیلومتر طول خط لوله آبرسانی است.

انتهای پیام/60001/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول