اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه تبیان اصفهان:

1000 مسجد اصفهان در پرتال مساجد کشور ثبت است

مدیر دفتر موسسه فرهنگی و هنری تبیان اصفهان گفت: بیش از یک هزار مسجد اصفهان در پرتال مساجد کشور ثبت شده است.

1000 مسجد اصفهان در پرتال مساجد کشور ثبت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اولین همایش مساجد و تبیان به همت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان و با حضور حجت‌الاسلام سالک و حسن کامران نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از هنرمندان و مسئولان مساجد اصفهان پیش از ظهر امروز در سالن ادب برگزار شد.

مدیر دفتر موسسه فرهنگی و هنری تبیان اصفهان در این همایش اظهار کرد: فعالیت تبیان در سال 84 در مساجد آغاز شده است، پس از آغاز رسمی فعالیت تبیان مساجد به نرم‌افزار مدیریت کتابخانه‎ها و  اینترنت پر سرعت تبیان مجهز شد که بیش از 50 مسجد اصفهان و 30 مسجد شهرستان‎ها به خدمات اینترنت پر سرعت تبیان مجهز شده‌اند.

وی گفت: طرح سفیران تبیان از مدارس سطح شهر شروع شد و دو سال است که در سطح مساجد و مدارس برگزار می‌شود، این سفیران وظیفه تبلیغ فعالیت‎های مؤسس تبیان را بر عهده‌ دارند.

سید علی حکمت منش ادامه داد: موسسه تبیان فعالیت‎های زیادی در تولید محتوا دارد که لازم است  در بین جوانان و خانواده‌ها بیشتر معرفی شود که سفیران تبیان این وظیفه را بر عهده ‌دارند، در حقیقت این سفیران نماینده ترویج و اشاعه تبیان در حوزه مذهب هستند.

وی افزود: تاکنون توانسته‎ایم که بیش از یک‌هزار مسجد در اصفهان را  در پرتال مساجد کشور به ثبت برسانیم، این عدد باعث شد که کارگاه‎های آموزشی برای مسئولان مساجد برگزار شود، در آینده نیز جشنواره پرتال‎های برتر را برگزار می‎کنیم و با برنامه‎های آموزشی سعی می‌کنیم که وب سایت برتر مساجد را شناسایی کنیم.

انتهای پیام/63019/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول