اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق فرمانداری ورامین گزارش داد

خدمت‌رسانی در ورامین با حداقل امکانات/رهنمودهای آیت‌الله محمودی چراغ راه ماست/آماده‌سازی شناسنامه سیاسی ـ امنیتی و اطلس ورامین

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه رهنمودهای آیت‌الله محمودی چراغ راه زندگی ماست، گفت: مجموعه فرمانداری ورامین طی دوران مسئولیتم با حداقل امکانات خدمت‌‌رسانی به مردم را تعطیل نکرد.

خدمت‌رسانی در ورامین با حداقل امکانات/رهنمودهای آیت‌الله محمودی چراغ راه ماست/آماده‌سازی شناسنامه سیاسی ـ امنیتی و اطلس ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید جمال جلیلی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید فرمانداری شهرستان ورامین ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌شائبه مجموعه شهرستان ورامین در دوران مسئولیتش اظهار داشت: کلیه اقدامات و کارهایی که در طول این مدت صورت گرفته است به‌ همت مجموعه شهرستان (معاونان، مسئولان، بخشداران، روسای ادارات و کارکنان فرمانداری) است.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان ورامین در ادامه از حضور شش ساله‌اش در فرمانداری ورامین سخن گفت و افزود: در این مدت در جایگاه‌های مختلف توفیق یافتم که در کنار غیور این خطه باشم و در شهر شهیدان قیام 15 خرداد تلاش کردم.

وی خاطرنشان کرد: اقداماتی که در این مدت در راستای پیشبرد بهینه امور و خدمت‌رسانی به مردم صورت گرفته است، همه تلاش فرد فرد مجموعه شهرستان ورامین است.

جلیلی ادامه داد: مجموعه فرمانداری ورامین طی دوران مسئولیتم با حداقل امکانات و دست خالی خدمت‌‌رسانی به مردم را تعطیل نکرد.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان ورامین از فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، اداره اطلاعات، مسئولان دستگاه قضا، بسیجیان و ... شهرستان ورامین که همواره به‌طور فعال در میدان بودند، قدردانی کرد.

آماده‌سازی شناسنامه سیاسی‌ـ امنیتی و اطلس جغرافیایی ورامین

جلیلی با قدردانی از توصیه‌ها و رهنمودهای ائمه جمعه شهرستان ورامین به‌ویژه آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی‎فقیه در شهرستان ورامین تصریح کرد: توصیه‌های آیت‌الله محمودی گلپایگانی در طول زندگی چراغ راه ما است.

وی با ارائه گزارشی از دوران مسئولیتش در فرمانداری ورامین عنوان کرد: در طول این مدت پروژه‌هایی در حوزه عمرانی پیگیری شده است، کارهایی در حوزه اداری مالی فرمانداری تحقق یافته است و حوزه امنیتی شهرستان نیز به‌روز رسانی شده است.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان ورامین از آماده‌سازی شناسنامه سیاسی ـ امنیتی شهرستان خبر داد و تاکید کرد: در حال حاضر با تلاش همکاران شناسنامه جامعی از شهرستان ورامین تهیه شده است و اطلس جغرافیایی منطقه نیز تدوین شده است.

خوانساری فردی مومن، لایق و کاردان است/قدردانی از محسن منصوری

جلیلی در ادامه ضمن تبریک مسئولیت سرپرستی فرمانداری شهرستان ورامین به محسن خوانساری بیان داشت: با نگاهی در شخصیت و کارنامه کاری محسن خوانساری باید اذعان کنم که وی انسانی مومن، لایق، کاردان و از خانواده‌ای اهل علم و دین است و پتانسیل خوبی برای شهرستان شهید پرور ورامین است و امیدواریم با تجربه و توانی که دارند مسیر خدمت‌رسانی را هموار کنند.

وی همچنین از خدمات محسن منصوری فرماندار اسبق شهرستان ورامین نیز قدردانی کرد و گفت: محسن منصوری در طول مدت نزدیک به سه سالی که مسئولیت فرمانداری ورامین را برعهده داشت خدمات و کارهای شایسته‌ای را انجام داد و یادگاری‌های خوبی از خود به جای گذاشته است.

مجموعه فرمانداری ورامین در راستای سیاست‌های عمومی دولت گام برمی‌دارد

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان ورامین در ادامه با تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی‌شائبه معاونان، مسئولان، بخشداران، کارشناسان و کارکنان فرمانداری ورامین خاطرنشان کرد: مجموعه فرمانداری شهرستان ورامین در طول این مدت با دست‌های خالی، بی‌توقع و بی‌حاشیه به‌طور فعال در صحنه وارد شدند و مسائل را پیش گرفته و تمام تلاش خودشان را برای خدمت‌رسانی به کار بستند.

جلیلی سرمایه فرمانداری ورامین را بی‌طرفی و گام برداشتن در مسیر سیاست‌های عمومی دولت دانست و گفت: در طول این مدت مجموعه فرمانداری شهرستان ورامین بدون جانبداری از فرد یا گروهی در راستای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران تلاش کرده است.

ورامین مشکل زیرساختی ندارد/مترو، تامین آب شرب و کشاورزی از مطالبات مردم ورامین است

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با تاکید بر اینکه شهرستان ورامین مشکل زیرساختی ندارد، یادآور شد: امروز دورترین روستاهای ورامین از نعمت‌های آب، برق، گاز و ... بهره‌مند هستند اما بیان این موضوع به این معنا نیست که در ورامین همه چیز مطلوب است بلکه مردم این خطه شهیدپرور نیز مطالباتی دارند.

جلیلی با تشریح مطالبات مردم گفت: مترو، آب شرب و آب کشاورزی و ... از مهم‌ترین مطالبات مردم ورامین است. این شهرستان بیش از 80 هکتار زمین قابلیت کشاورزی را دارد امام به دلیل کم‌آبی در حال حاضر فقط نیمی از این میزان زیر کشت است.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان ورامین در بخش پایانی سخنانش خود را کارمند دولت معرفی کرد و گفت: ما کارمند دولت هستیم و در هر جایگاهی که قرار می‌گیریم مکلف به اجرای سیاست‌های دولت هستیم، امید است همواره بتوانیم در راه شهدا گام برداشته و اقداماتی که انجام می‌دهیم باقیات و صالحاتی برای ما باشد.

انتهای پیام/2462/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول