اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان فریدن:

اقبال خوبی به خبرگزاری فارس در فریدن وجود دارد

امام جمعه شهرستان فریدن گفت: خبرگزاری فارس از جمله رسانه‌هایی است که در وفاداری به نظام ثابت‌قدم بوده است و اقبال خوبی به خبرگزاری فارس در شهرستان فریدن وجود دارد.

اقبال خوبی به خبرگزاری فارس در فریدن وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، احمد طیبی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری فارس شهرستان فریدن با وی با اشاره به اینکه کار خبررسانی یک کار مقدس و قابل‌تحسین است، اظهار داشت: نقش خبر در جامعه انکارناپذیر است و صداقت و امانت‌داری از ضروریات  این حرفه است، به گونه‌ای که ممکن است یک خبر قومی را به جهالت بکشاند.

وی با اشاره به اینکه فضای اطلاع‌رسانی به گونه‌ای است که می‌تواند یک خبر را بزرگ‌نمایی و یک خبر را کوچک کند، افزود: خبرگزاری فارس از جمله رسانه‌هایی است که در فضای اطلاع‌رسانی به صورت هدفمند گام بر می‌دارد و در وفاداری به نظام ثابت‌قدم بوده و جلب اعتماد عمومی و صداقت را اصل قرار داده است.

امام جمعه شهرستان فریدن با اشاره به اینکه خبرهای شهرستان فریدن و شهر داران به نحو مطلوبی در خبرگزاری فارس منعکس می‌شود، افزود: اقبال خوبی به خبرگزاری فارس در شهرستان فریدن وجود دارد و خبرنگاران زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

طیبی با اشاره به فرصت‌های موجود در شهرستان فریدن، گفت:مهم‌ترین قوت این شهرستان همدلی بین مسئولان است و همه می‌دانیم که اگر اتفاق نظر نباشد کاری پیش نخواهد رفت.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان فریدن ادامه داد: خدمات ارائه‌شده از سوی مسئولان برای مردم قابل دیدن است و تخصص، تعهد و اعتدال در میان مسئولان مشهود است.

وی، مردم‌داران و شهرستان فریدن را مردمی متدین و ریشه‌دار دانست و افزود: خوشبختانه تهاجم فرهنگی در این شهرستان کمتر دیده وی می‌شود .

امام جمعه شهرستان فریدن ادامه داد: حوزه‌های علمیه این شهرستان با دارا بودن 240 طلبه خواهر و برادر ظرفیت خوبی از نظر بار عملی و فقهی برای این شهرستان فراهم کرده و نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان همیشه عنایات ویژه‌ای به حوزه‌های علمیه این شهرستان داشته‌اند.

طیبی، معضل آب را از مهم‌ترین معضلات این شهرستان عنوان کرد و متذکر شد: این مشکل تا حدی رفع شده، ولی نبود اشتغال و فرصت‌های شغلی و نبود واحدهای صنعتی  و عدم تأمین بودجه‌های لازم از سوی دولت از جمله دیگر مشکلات این شهرستان است.

وی با تأکید بر اینکه هوای پاک و سالم این شهرستان، ظرفیت‌های خوبی را برای توسعه گردشگری در این شهر فراهم ساخته است، گفت: این مسئله ضرورت توجه مسئولان به این شهرستان را بیشتر گوشزد می‌کند.

امام جمعه شهرستان فریدن ادامه داد: خدمات شهری در داران دارای مشکلاتی است که رفع آنها ضروری است، به گونه‌ای که اکثر خیابان‌های این شهر نیازمند بازسازی و مرمت و آسفالت دارد.

طیبی، نبود یک مرکز وسیع برای برگزاری مراسم مذهبی را از جمله مشکلات این شهرستان دانست و ادامه داد: کلنگ مصلا داران از سال 86 به زمین زده‌شده، ولی تا الآن پیشرفتی نداشته است و مراسم مذهبی معمولاً در فضای روباز و یا در سالن‌های ورزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2301/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول