اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بم خبر داد

تحویل موتورسیکلت‌های سرقتی در کلانتری 12 بم

فرمانده انتظامی بم با اشاره به کشف موتورسیکلت‌های سرقتی از مالباختگان خواست با مراجعه به کلانتری 12 این شهر و طی مراحل قانونی نسبت به تحویل گرفتن موتورسیکلت خود اقدام کنند.

تحویل موتورسیکلت‌های سرقتی در کلانتری 12 بم

هادی ثمره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ماموران پلیس این شهر با توقیف موتورسواران فاقد مدارک و انجام یکسری کارهای اطلاعاتی تعدادی موتورسیکلت سرقتی را کشف و هشت سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به استفاده برخی دانش‌آموزان از موتورسیکلت در مسیر مدرسه افزود: این وسیله نقلیه ساده و پر تعداد در کنار سهولت تهیه و استفاده، می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد، زیرا استفاده از آن مانند دیگر وسایل نقلیه تابع شرایط و ضوابط خاصی است که در صورت بی‌توجهی به مقررات، حوادث و سوانح جبران‌ناپذیری زمینه بروز می‌یابد.

این مسئول انتظامی سن قانونی برای اخذ مدارک رانندگی را 18 سال تمام عنوان و تصریح کرد: طرح‌های برخورد با موتورسواران متخلف یک راه‌کار پیشگیری است که طی آن از تردد موتورسواران فاقد مدارک و تجهیزات ایمنی جلوگیری می‌شود تا از حوادث و سوانح بعدی پیشگیری به عمل آید.

وی خاطر نشان کرد: زمانی که فرد فاقد مدارک و مهارت در رانندگی دچار حادثه‌ای شده و علاوه بر صدمه و خطر جانی متحمل خسارات سنگین در حوزه دیات نیز می‌شود، لذا نقش و اهیمت این طرح‌های پیشگیرانه پلیس مشخص می‌شود، زیرا هدف اصلی صرفا پیشگیری است.

ثمره اذعان داشت: پلیس با اجرای طرح‌های ترافیکی و امنیت اجتماعی در کنار اعمال قانون متخلفان، وسایل نقلیه مشکوک را نیز بازرسی کرده و با تدابیری وسایل نقلیه سرقتی را مورد شناسایی قرار می‌دهد.

فرمانده انتظامی بم با اشاره به کشف موتورسیکلت‌های سرقتی از مالباختگان خواست با مراجعه به کلانتری 12 این شهر و طی مراحل قانونی نسبت به تحویل گرفتن موتورسیکلت خود اقدام کرده و برای پیشگیری از سرقت وسایل نقلیه از قفل و تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول