اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار چهارمحال و بختیاری

فرماندار جدید فارسان معرفی شد

فرماندار جدید فارسان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان این استان معرفی شد.

فرماندار جدید فارسان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فارسان اظهار کرد: بزرگ‌ترین نعمت خداوند به ما نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در چنین نظامی مهم‌ترین رسالت و وظیفه مسئولان خدمت به مردم است.

وی نیت الهی و اراده خدمت بی‌منت به مردم را مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و گفت: همه ما مسئولان باید بدون هیچ‌گونه توقعی به این مردم رشید و متدین کمک کنیم.

جلالی با بیان اینکه اقتدار هر کشوری، به حمایت آحاد ملت آن کشور وابسته است، افزود: تا زمانی که مردم از خدمات دولت خود راضی و خشنود باشند، همواره در صحنه بوده و دولت خود را پشتیبانی خواهند کرد و البته همه حکومت‏‌ها موظف به جلب رضایت مردم هستند.

معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات امام خمینی در این زمینه، خاطرنشان کرد: تا ملت در کار نباشد، از دولت چندان کاری بر نمی‏‌آید؛ یعنی همه دستگاه‏‌های دولتی به استثنای ملت، کاری ازشان نمی‏‌آید، از این جهت، همه ما و شما آقایان و آن‏هایی که در اختیار شما هستند، همه باید کوشش کنیم که رضایت مردم را در همه امور جلب کنیم.

وی تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که قبول مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی نوعی جهاد در راه خداست و باید تا می‎توانند در انجام این مسئولیت دقت نظر داشته باشند.

جلالی بر ضرورت رفع مشکلات شهرستان فارسان تأکید کرد و گفت: مسئولان این شهرستان باید با همکاری با فرماندار جدید این شهرستان در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

در پایان این نشست از زحمات بهروز مردانی‌نژاد فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و فیروز احمدی به عنوان فرماندار جدید شهرستان فارسان معرفی شد.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول