اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی مطرح کرد

حضور 600 کارمند خراسان جنوبی در اردوهای جهادی

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی با بیان این‌که 70 تا 90 درصد کارمندان خراسان جنوبی عضو بسیج هستند، گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 605 نفر از کارمندان در اردوهای جهادی شرکت کرده‌اند.

حضور 600 کارمند خراسان جنوبی در اردوهای جهادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، رضا هزاری پیش از ظهر امروز در نخستین مجمع بسیج ادارات خراسان جنوبی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره)که فرمودند، اگر در کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان از آن دور می‌شود، اظهار داشت: بیش از 21 هزار شهید کارمند در کشور وجود دارد.

انقلاب اسلامی دهه پیشرفت و عدالت

وی ادامه داد: با گذشت بیش از سه دهه از زمان نظام پربرکت انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی به عنوان دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده است.

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی افزود: گسترش کمی و کیفی بسیج در جامعه اسلامی از ضرورت خاصی برخوردار است که تحقق بسیج ده‌ها میلیونی با حضور فرهیختگان، صاحبنظران و بسیجیان زمینه مشارکت در تمامی عرصه‌ها محقق شود.

هزاری تصریح کرد: بسیج ادارات خراسان جنوبی با تشکیل شورای بسیج ادارات و برگزاری نخستین مجمع بسیج ادارات استان زمینه استفاده از تمامی قابلیت‌ها را در راستای تحقق جامعه اسلامی از طریق پیاده‌سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری فراهم می‌کند.

وی، کمک به تحقق آرمان‌های اسلامی و رهنمودهای امام خمینی(ره) و خامنه‌ای در جامعه، ظرفیت‌سازی برای تحقق بسیج همگانی ده‌ها میلیونی، کمک به کادرسازی انقلاب اسلامی در جامعه کارمندی و ایجاد زمینه حضور تمامی کارمندان در جامعه اسلامی را از جمله اهداف این بسیج برشمرد.

ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج میلیونی

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی اذعان داشت: ظرفیت‌سازی برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی و کمک به کادرسازی تراز انقلاب اسلامی در اولویت کاری بسیج کارمندی قرار دارد.

هزاری با بیان این‌که 70 تا 90 درصد کارمندان خراسان جنوبی عضو بسیج هستند، یادآور شد: 50 درصد از این افراد جزء اعضای فعال بسیج محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون، برگزاری جلسات شورای شهرستان‌ها به صورت ماهانه، انجام برنامه‌ریزی‌های تاثیرگذار، با هزینه کم اما پربازده و نظارت و کنترل برنامه‌های ابلاغ شده و رصد کردن آنها به لحاظ کیفی و کمی از جمله برنامه‌های این اداره بوده است.

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی اذعان داشت: احصاء و بررسی مسائل دغدغه‌های اساسی استان، آغاز سلسله مراتب دوره‌های آموزشی زندگی به سبک اسلامی و شناسایی انسجام‌بخشی و استفاده از توانمندی‌های نخبگان استان از جمله وظایف این نهاد است.

هزاری افزود: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 605 نفر از کارمندان در اردوهای جهادی شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی، گفت: از ابتدای سال جاری تا‌کنون 82 نشست بصیرتی با مشارکت استان و شهرستان‌ها برگزار شده است.

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی از راه‌اندازی شبکه شتاب در ادارات استان خبر داد و اذعان داشت: 80 درصد از ادارات استان از شبکه شتاب استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/69017/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول