اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

برگزاری باشکوه هفته بسیج افتخاری بزرگ برای قم است

استاندار قم گفت: مایه افتخار و مباهات است که با عنایت الهی و تلاش همه دست‌اندرکاران، برنامه‌های هفته بسیج در قم با شکوه هرچه تمام برگزار شدند.

برگزاری باشکوه هفته بسیج افتخاری بزرگ برای قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در پیامی از همه مسئولان، مدیران و مردم به دلیل برگزاری باشکوه هفته بسیج در قم تشکر کردند.

در ابتدای این پیام آمده است: بسی مایه افتخار و مباهات است که با عنایت الهی و تلاش و همت در خور تحسین مجموعه‌های مختلف، برنامه‌های هفته بسیج امسال در استان قم با شور و شوق وصف‌ناپذیر و شکوه و عظمتی در خور شان و جایگاه والای بسیج این «شجره طیبه و خاستگاه مردان بی‌‌ادعا در عرصه عمل و جهاد فی سبیل‌الله» برگزار و برگ زرین دیگری بر افتخارات پر شمار این نهاد مقدس افزوده شد.

در ادامه این پیام عنوان شده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گل‌گون‌کفن بسیج و دلاورمردان بسیجی از زحمات و تلاش‌های ارزنده همه نهادها و دستگاه‌های دست‌اندرکار به‌ویژه سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه همیشه سرافراز علی بن ابیطالب(ع)، معاونان و تمام فرمانده‌هان، پاسداران، بسیجیان جان برکف و یگان‌های مقاومت بسیج در استان قم تقدیر و تشکر می‌کنم.

استاندار قم خاطرنشان کرده است: توفیقات روزافزون همگان را در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشر مکتب پویای بسیج و ارزش‌های بسیجی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول