اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

9 دی فرصتی برای تبیین خیانت‌های صورت گرفته است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان 9 دی را فرصتی برای تبیین خیانت‌های صورت گرفته به مردم اعلام کرد.

9 دی فرصتی برای تبیین خیانت‌های صورت گرفته است

به گزارش خبرگزار فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله 9 دی استان زنجان اظهار داشت:‌ این روز فرصت خوبی برای تبیین اهمیت آن است.

وی بر لزوم تبیین اهمیت روز 9 دی برای مردم به ویژه قشر جوان تاکید کرد و افزود: راهپیمایی این روز تداعی‌کننده تاسوعا و عاشورای سال‌های اول انقلاب است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 9 دی منطبق با ایمان و عقاید دینی انجام شده است، تصریح کرد: محرم نقش بارزی را در این راهپیمایی باشکوه ایفا کرد.

این مسئول اعتراض به اقدامات ددمنشانه استکبار جهانی را از دیگر جنبه‌های راهپیمایی روز 9 دی اعلام و اضافه کرد: اعتراض به عوامل داخلی فتنه 88 از دیگر جنبه‌های حضور مردم در راهپیمایی این روز بوده است.

حسینی حمایت از نظام به ویژه مقام معظم رهبری را از دیگر ویژگی‌های راهپیمایی 9 دی عنوان کرد و گفت: حمایت از خط رهبری و شهدای انقلاب از دیگر جنبه‌های این راهپیمایی بوده است.

وی به حضور بی‌سابقه مردم در حمایت 9 دی اشاره و ادامه داد: این حرکت به قدری توفنده بود که دشمن را به عقب‌نشینی وادار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان 9 دی را فرصتی برای تبیین خیانت‌های صورت گرفته به مردم اعلام کرد و گفت:‌ این روز به عنوان یکی از یوم‌الله‌های انقلاب باید پاس داشته شود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های برگزار شده طی چند سال گذشته در روز 9 دی اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه این روز در شب هشتم دی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

حسینی نصب بنر در سطح شهر و فضاسازی متناسب با موضوع، فعال‌سازی جراید و رسانه‌ها با انعکاس برنامه‌ها، هماهنگی برای تصویربرداری و انعکاس برنامه‌ها توسط صدا و سیما، برگزاری نمایشگاه با موضوع بصیرت‌افزایی، برگزاری مسابقات مختلف از جمله دل‌نوشته، مسابقات مقاله‌نویسی و تولید نرم‌افزارهای مورد نیاز از برنامه‌های اجرا شده در سال‌های گذشته است.

وی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را از برنامه‌های اجرا شده در دانشگاه‌ها اعلام کرد و گفت:‌ سخنرانی در نماز جمعه هم از دیگر برنامه‌های این روز در راستای تنویر افکار عمومی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری برنامه‌های متناسب با روز 9 دی افزود: شورا در حال رایزنی با یک سخنران ملی برای حضور در مراسم این روز است.

انتهای پیام/73004/س40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول