اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی خبر داد

لزوم توسعه همکاری‌های آذربایجان غربی و ارمنستان در زمینه شیلات

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی گفت: توسعه همکاری‌های آذربایجان غربی و ارمنستان در زمینه شیلات ضروری است.

لزوم توسعه همکاری‌های آذربایجان غربی و ارمنستان در زمینه شیلات

محمد شیرولیلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به توسعه همکاری‌های دو جانبه آذربایجان غربی و کشور ارمنستان در زمینه شیلات، اظهار داشت: دو طرف در این زمینه می‌توانند به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای امضای پروتکل همکاری آذربایجان غربی و ارمنستان در زمینه شیلات در آینده نزدیک، تصریح کرد: هیئت شیلات استان به دنبال بازدید از صنعت آبزی‌پروری ارمنستان بر لزوم توسعه همکاری‌های دو طرف تاکید کردند.

مدیر شیلات و آبزیان آذربایجان غربی افزود: توسعه صادرات و واردات ماهیان سردآبی، گرمابی، خاویاری، زینتی و شاه میگوی دراز آب شیرین ارس باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان آذربایجان غربی قرار گیرد.

وی به تقویت نهاده‌های آبزی‌پروری آذربایجان غربی اشاره کرد و ابراز داشت: لزوم سرمایه‌گذاری در ایجاد صنایع فرآوری و بسته‌بندی آبزیان آذربایجان غربی بر کسی پوشیده نیست لذا به منظور جذب سرمایه‌گذاران خارجی در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام است.

شیرولیلو به خرید نهاده‌های آبزیان از ارمنستان اشاره کرد و گفت: علاوه بر نهاده‌های غذایی آبزیان، بچه‌ماهی و تخم چشم‌زده ماهی قزل‌آلا نیز خریداری شده است.

انتهای پیام/61010/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول