اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

اقدامات پیشگیرانه پلیس عاملی برای کاهش تلفات جاده‌ای است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اقدامات پیشگیرانه پلیس و سایر دستگاه‌ها عاملی برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات در جاده‌هاست.

اقدامات پیشگیرانه پلیس عاملی برای کاهش تلفات جاده‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار کریم کشوری ظهر امروز در گردهمایی سازمان‌های امداد و نجات در استان کرمانشاه اظهار داشت: این جلسه به همفکری بین سازمان‌های امدادی اختصاص یافته است. 

کشوری تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی از جمله هلال‌احمر، فوریت‌های پزشکی، راه و شهرسازی و امداد جاده‌ای باید با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم استان آماده باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اقدامات پیشگیرانه پلیس و سایر دستگاه‌ها را با مدیریتی صحیح، عاملی برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات بین جاده‌ها و حوادث ناگوار دانست.

کشوری عنوان کرد: طرح‌های زمستانی که پلیس در سال‌های اخیر پیش گرفته، موجب شده که مردم با امنیت بیشتر سفر کرده و هر لحظه حضور پلیس را در کنار خود احساس کنند.

وی نجات دادن یک انسان حادثه‌دیده را نجات دادن انسانیت معرفی کرد و بیان داشت: باید تمام تلاش خود را صرف کنیم که بتوانیم امسال به لطف خداوند در امداد رسانی به مردم بهترین امکانات و تجهیزات را به‌کار بگیریم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اذعان داشت: هیچ‌گونه تفاوتی بین پلیس و دیگر سازمان‌های امدادرسانی دیده نمی‌شود بلکه این گروه خدمت‌رسان با تعاون و همکاری می‌توانند مشکلات مردم را از بین ببرند.

این مسئول عمده تلفات در جاده‌ها را ناشی از سرعت غیرمجاز رانندگان اعلام کرد و متذکر شد: پلیس می‌تواند با کنترل کردن سرعت و سازمان‌های امدادی با نحوه خدمات سریع و صحیح، آمار تلفات را در جاده‌ها کاهش دهند.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول