اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان خبر داد

تصمیم‌گیری ناظریان در مورد حضور تیم کاراته در سوپر لیگ

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان گفت: باشگاه تصمیم‌گیری درباره حضور تیم کاراته سپاهان در لیگ کاراته را به مدیر فنی این تیم سپرده بود و با نظر ناظریان در سوپر لیگ شرکت خواهیم کرد.

تصمیم‌گیری ناظریان در مورد حضور تیم کاراته در سوپر لیگ

اسماعیل پناهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: باشگاه سپاهان تصمیم‌گیری در مورد حضور تیم کاراته سپاهان را به مدیر فنی این تیم سپرد.

وی با اشاره به بومی بودن تیم کاراته سپاهان تاکید کرد: با توجه به اینکه تمام بازیکنان تیم ما بومی هستند، می‌خواستیم قدرت تیم خود را در مقابل سایر تیم‌های حاضر در سوپر لیگ محک بزنیم.

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان افزود: تیم کاراته سپاهان در صورتی که در لیگ برتر شرکت کرده بود، تردیدی در قهرمانی‌اش وجود نداشت اما می‌خواستیم قدرت تیم خود را محک بزنیم.

وی ادامه داد: با نظر حبیب‌الله ناظریان به عنوان مدیر فنی و سرمربی تیم کاراته سپاهان، این تیم در رقابت‌های سوپر لیگ حضور پیدا خواهد کرد.

پناهنده افزود: با تاکید هیئت مدیره باشگاه سپاهان بومی‌سازی در تیم‌های کاراته این باشگاه صورت گرفت و با تیمی کاملاً بومی در رقابت‌های سوپر لیگ حضور پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول