اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

2 کاراته‌کای قزوینی در آخرین اردوی تیم ملی حضور یافتند

با تشخیص کادر فنی تیم کاراته بزرگسالان کشورمان، دو کاراته‌کای قزوینی در آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور یافتند.

2 کاراته‌کای قزوینی در آخرین اردوی تیم ملی حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مجید حسن‌نیا و بهمن عسگری دو کاراته‌کای شایسته قزوینی که پیش از این با موافقت کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان به عنوان نفرات برگزیده اوزان منهای 55 و 75 کیلوگرم تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی کاراته آسیا انتخاب شده بودند، در آخرین مرحله تمرینات اردوی آماده سازی تیم ملی کشورمان حضور پیدا کردند.

این دو کاراته‌‌کای شایسته قزوینی پیش از این هم در اردوهای قبلی تیم ملی کاراته کشورمان حضور داشتند که پس از چند روز استراحت از امروز تمرینات خود را به همراه دیگر ملی‌پوشان برای حضوری قدرتمند در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از سر گرفتند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند، افزود: این رقابت‌ها از دوازدهم تا پانزدهم آذرماه با حضور برترین‌های کاراته قاره کهن آسیا به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

حمیدرضا داوری با بیان اینکه عسگری و حسن‌نیا از روحیه و آمادگی بالایی برخوردار هستند، عنوان کرد: یقیناً این دو کاراته‌کای ارزنده استان در بهترین دوران آمادگی خود قرار دارند و در صورت هوشیاری لازم می‌توانند برای استان و تیم ملی کشورمان در جریان مسابقات کاراته قهرمانی آسیا افتخار آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه عسگری پیش از این در جریان مسابقات جایزه بزرگ کاراته کشور قطر عملکرد درخشانی را از خود بر جای گذاشت، تصریح کرد: این جوان رعنای کاراته استان در این رقابت‌ها با شکست حریفان قدرتمندی از کشورهای اروپایی در دیدار نهایی هم موفق شد با نتیجه قابل توجه 10 بر 2 سعید حسنی‌پور حریف قدرتمند خود را شکست دهد و عنوان ارزشمند قهرمانی را از آن خود کند.

داوری با اشاره به توانایی‌های مجید حسن‌نیا دیگر کاراته‌کای قزوینی حاضر در تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان گفت: بدون شک حسن‌نیا هم در یک سال اخیر تجربیات لازم و فراوانی را کسب کرده است و یقینا وی هم می‌تواند برای خود و جامعه ورزشی کاراته کشورمان افتخارآفرین باشد.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه حضور دو ورزشکار در تیم ملی کاراته کشورمان بسیار ارزشمند و افتخارآفرین است، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان از ظرفیت و استعداد بالای کاراته استان قزوین دارد و مشخص می‌کند که ورزشکاران این رشته ورزشی در سطح استان در سال‌های اخیر عملکرد موفقی را از خود برجای گذاشته‌اند.

انتهای پیام/77004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول