اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حفاظت محیط زیست تویسرکان خبر داد

کشف 2 تخلف شکار در منطقه حفاظت شده خانگرمز تویسرکان

رئیس حفاظت محیط زیست تویسرکان گفت: مأموران اجرایی حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده خانگرمز طی گشت و کنترل موفق به کشف دو فقره تخلف شکار و صید شدند.

کشف 2 تخلف شکار در منطقه حفاظت شده خانگرمز تویسرکان

سیروس عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از دستگیری شکارچیان متجاوز به منطقه حفاظت شده خانگرمز خبر داد و اظهار کرد: مأموران اجرایی حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده خانگرمز در هنگام گشت و کنترل موفق به کشف دو فقره تخلف شکار و صید شدند.

وی افزود: شکارچیان متخلف از استان کرمانشاه به منطقه حفاظت شده خانگرمز تجاوز و یک کل هفت ساله را شکار کردند که خوشبختانه با عملیات منسجم، شکارچیان متخلف همراه با حیوان شکار شده، دستگیر شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست تویسرکان با بیان اینکه شکارچیان قانون‌شکن تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان شد: مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان ضرر و زیان از شکارچیان متخلف وصول شد.

وی به شکار دو رأس خرگوش توسط دو شکارچی متخلف از منطقه حفاظت شده خانگرمز تویسرکان اشاره کرد و گفت: شکارچیان با پرداخت ضرر و زیان به قانون سپرده شدند.

عزیزی به شکارچیان متخلف اخطار کرد در صورت تجاوز به حریم منطقه حفاظت شده خانگرمز برای شکار غیرمجاز با برخورد شدید مأموران محیط زیست مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه منطقه حفاظت شده خانگرمز تحت کنترل سخت قرار دارد، خاطرنشان کرد: مأموران محیط زیست به منظور حفاظت از منطقه خانگرمز به صورت اکیپی و شبانه‌روز در این منطقه بیتوته می‌کنند.

انتهای پیام/89010/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول