اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش «با کاروان نیزه»:

اجرای نمایش «با کاروان نیزه» تا 14 آذرماه در بهار ادامه دارد

کارگردان نمایش «با کاروان نیزه» گفت: نمایش عاشورایی «با کاروان نیزه» به نویسندگی مصطفی قربانی و کارگردانی محمد غفاری در شهرستان بهار تا 14 آذرماه ادامه دارد.

اجرای نمایش «با کاروان نیزه» تا 14 آذرماه در بهار ادامه دارد

محمد غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: این نمایش از 30 آبان ‌ماه بر روی صحنه رفته است و اجرای آن تا 14 آذرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ابراهیم یمین‌اسماعیلی سرپرست گروه است، افزود: 45 نفر از هنرمندان نمایشی از عوامل و بازیگران این گروه هستند.

کارگردان نمایش «با کاروان نیزه» با بیان خلاصه‌ای از داستان این نمایش، گفت: این نمایش روایتی از حرکت کاروان اسرای کربلا است که در مسیر حرکت به سوی شام، در یکی از توقف‌گاه‌های خود به یک کلیسای قدیمی برخورد می‌کنند که یک راهب پیر در آنجا مشغول عبادت است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش هر روز ساعت 15 و 30 دقیقه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار بر روی صحنه می‌رود.

غفاری در پایان یادآور شد: یا وجود کمبود تجهیزات صوت و نور که در سالن اجرای نمایش وجود دارد، مردم بهار استقبال چشمگیری از این نمایش دارند.

انتهای پیام/89001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول