سیروس رضایتی امروز در جریان اجرای طرح پایش و نظارت بازار آیسیتی گیلان در گفتوگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: بازار آیسیتی در بخشهای تولیدی و خدماتی در طرح مذکور نظارت میشود.
وی به همکاری 9 سازمان در طرح پایش و نظارت بر بازار آیسیتی اشاره کرد و افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، پلیس اماکن، پلیس فتا و سازمان نظام صنفی به طور هماهنگ طرح مذکور را در سطح کشور اجرا میکنند.
رضایتی ارتقای سطح هماهنگی نظارت را از اهداف طرح پایش و نظارت بازار آیسیتی دانست و تصریح کرد: حمایت و احقاق حق مصرفکنندگان از اهداف اجرای طرح مذکور است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان کاهش تخلف و جرایم و افزایش سطح آگاهی مردم و نیروهای اجرایی را از دیگر اهداف طرح پایش و نظارت بازار آیسیتی خواند و بیان کرد: سازمانها در کنار نظارت و بازرسی به عوامل اجرایی آموزش میدهند بنابراین میتوانند در افزایش سطح آگاهی کارکنان و مردم تاثیرگذار باشند.
وی اجرای تعرفههای ابلاغی را از محورهای ارزیابی طرح پایش و نظارت بازار آیسیتی اعلام کرد و گفت: بازار باید تعرفههای ابلاغی را طبق قوانین و مقررات رعایت کند.
رضایتی ارزیابی کیفیت خدمات و تولید را از جمله محورهای طرح پایش و نظارت آیسیتی خواند و یادآور شد: ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران و شبکه توزیع و فروش خدمات در طرح مذکور ارزیابی میشود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با تاکید بر ارتقای بازار آیسیتی، اظهار کرد: ارتقای بازار آیسیتی از اهداف مهم طرح یکروزه پایش و نظارت بازار آیسیتی گیلان همزمان با سراسر کشور در مرکز استانها است.
به گزارش فارس، 50 شرکت آیاسبی و 10 شرکت آیاسدیپی به منظور ارائه خدمات اینترنتی شرکت مخابرات، پست و دفاتر پیشخوان در گیلان فعالیت میکنند.
انتهای پیام/84001/ر30/پ3003