اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

پایش و نظارت بازار آی‌سی‌تی گیلان آغاز شد

طرح یک‌روزه پایش و نظارت بازار آی‌سی‌تی همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شد.

پایش و نظارت بازار آی‌سی‌تی گیلان آغاز شد

سیروس رضایتی امروز در جریان اجرای طرح پایش و نظارت بازار آی‌سی‌تی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اظهار کرد: بازار آی‌سی‌تی در بخش‌های تولیدی و خدماتی در طرح مذکور نظارت می‌شود.

وی به همکاری 9 سازمان در طرح پایش و نظارت بر بازار آی‌سی‌تی اشاره کرد و افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس اماکن، پلیس فتا و سازمان نظام صنفی به طور هماهنگ طرح مذکور را در سطح کشور اجرا می‌کنند.

رضایتی ارتقای سطح هماهنگی نظارت را از اهداف طرح پایش و نظارت بازار آی‌سی‌تی دانست و تصریح کرد: حمایت و احقاق حق مصرف‌کنندگان از اهداف اجرای طرح مذکور است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان کاهش تخلف و جرایم و افزایش سطح آگاهی مردم و نیروهای اجرایی را از دیگر اهداف طرح پایش و نظارت بازار آی‌سی‌تی خواند و بیان کرد: سازمان‌ها در کنار نظارت و بازرسی به عوامل اجرایی آموزش می‌دهند بنابراین می‌توانند در افزایش سطح آگاهی کارکنان و مردم تاثیرگذار باشند.

وی اجرای تعرفه‌های ابلاغی را از محورهای ارزیابی طرح پایش و نظارت بازار آی‌سی‌تی اعلام کرد و گفت: بازار باید تعرفه‌های ابلاغی را طبق قوانین و مقررات رعایت کند.

رضایتی ارزیابی کیفیت خدمات و تولید را از جمله محورهای طرح پایش و نظارت آی‌سی‌تی خواند و یادآور شد: ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به کاربران و شبکه توزیع و فروش خدمات در طرح مذکور ارزیابی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با تاکید بر ارتقای بازار آی‌سی‌تی، اظهار کرد: ارتقای بازار آی‌سی‌تی از اهداف مهم طرح یک‌روزه پایش و نظارت بازار آی‌سی‌تی گیلان همزمان با سراسر کشور در مرکز استان‌ها است.

به گزارش فارس، 50 شرکت آی‌اس‌بی و 10 شرکت آی‌اس‌دی‌پی به منظور ارائه خدمات اینترنتی شرکت مخابرات، پست و دفاتر پیشخوان در گیلان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول