اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم والیبال متین ورامین:

نبرد ستارگان والیبال ایران در آمل/ با تمام توان مقابل کاله حاضر می‌شویم

بازیکن تیم والیبال متین ورامین گفت: دیدار شامگاه امروز در تیم کاله و متین به نوعی نبرد ستارگان والیبال کشورمان است و ما نیز با تمام توان مقابل کاله حاضر می‌شویم.

نبرد ستارگان والیبال ایران در آمل/ با تمام توان مقابل کاله حاضر می‌شویم

احسن شیرکوند امروز قبل دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: آمل یکی از شهرهای والیبالی کشورمان است.

وی افزود: مردم این شهرستان علاقه زیادی به والیبال دارند، این رشته ورزشی را می‌فهمند و تیم خود را به خوبی حمایت و تشویق می‌کنند.

شیرکوند تصریح کرد: امیدوارم بازی زیبا، روان و پرتحرکی را بین کاله مازندران و متین ورامین شاهد باشیم و همه از دیدن آن لذت ببرند.

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به اینکه هر دو تیم از بازیکنان ملی‌پوش زیادی بهره می‌برند که این امر می‌تواند بر کیفیت بازی بسیار تاثیرگذار باشد، اذعان داشت: این دیدار به نوعی نبرد ستارگان والیبال کشورمان خواهد بود.

بازیکن تیم والیبال متین ورامین در مورد نتیجه این دیدار یادآور شد: پیش‌بینی این بازی بسیار سخت است و نمی‌توان کدام تیم پیروز خواهد بود زیرا در این بازی هیچ تیمی از پیش شکست خورده نیست و قدرت دو تیم در زمین می‌تواند پیروز دیدار را مشخص کند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند در صدر جدول لیگ برتر والیبال جای داریم ولی با تمام توان مقابل کاله ظاهر می‌شویم.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول