اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 7 عنوان برتر صورت گرفت

درخشش باستانی‌کاران کاشانی در مسابقات انتخابی کشور

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای ناحیه مقاومت بسیج کاشان از کسب سه مقام قهرمانی، دو مقام نایب قهرمانی و دو مقام سومی مسابقات قهرمانی بزرگسالان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان انتخابی کشور خبر داد.

درخشش باستانی‌کاران کاشانی در مسابقات انتخابی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد آبیار شب گذشته در جمع خبرنگاران گفت: در مسابقات قهرمانی بزرگسالان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان و انتخابی کشور، تیم کاشان موفق به کسب هفت رتبه برتر این مسابقات شد و سه نفر از باستانی‌کاران کاشانی با کسب مقام قهرمانی مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها در وزن بالای 90 کیلوگرم رشته کباده سنگین، محسن فرهمند از باشگاه اتوبوسرانی کاشان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای ناحیه مقاومت بسیج کاشان عنوان کرد: همچنین کاشانی‌ها دو مقام قهرمانی اوزان بالای 90 کیلوگرم و منهای 60 کیلوگرم رشته چرخ تیز را نیز توسط مسعود سمسارزاده از باشگاه اتوبوسرانی کاشان و مجتبی ذاکر از باشگاه ذوالفقار کاشان کسب و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را دریافت کردند.

آبیار با بیان اینکه عباس فرهنگ از باشگاه ذوالفقار کاشان در وزن منهای 60 کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی رشته دو میل را به خود اختصاص داد، اظهار داشت: مجید طالب از باشگاه اتوبوسرانی کاشان نیز مقام نایب قهرمانی وزن منهای 60 کیلوگرم رشته چرخ تیز این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه محسن مرزبان از باشگاه اتوبوسرانی کاشان مقام سوم وزن بالای 90 کیلوگرم رشته سنگ 80 کیلوگرم را کسب کرد، یادآور شد: مهرداد احمدیان از باشگاه اتوبوسرانی کاشان نیز مقام سوم  وزن منهای 90 کیلوگرم رشته میل سنگین مسابقات قهرمانی بزرگسالان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان انتخابی رقابت‌های کشوری را به خود اختصاص داد.

آبیار یادآوری اینکه بیش از 100 ورزشکار باستانی‌کار از سراسر استان اصفهان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان و انتخابی کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند، عنوان کرد: در پایان نفرات اول هر رشته در قالب تیم منتخب استان اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای ناحیه مقاومت بسیج کاشان تصریح کرد: باشگاه اتوبوسرانی به سرپرستی احمد مقامی و باشگاه ذوالفقار ناحیه بسیج کاشان نیز به سرپرستی جواد آبیار در این رقابت‌ها شرکت کرد و محمد آبیار از کاشان به عنوان داور و مرشد در این مسابقات شرکت داشت.

وی در خاتمه از دو ساله شدن حکم ریاست هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای بسیج شهرستان کاشان خبر داد و متذکر شد: طی حکمی از سوی علی هاشمی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت استان اصفهان به مدت دو سال دیگر ریاست هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای ناحیه مقاومت بسیج کاشان در سمت خود ابقا شد.

انتهای پیام/2406/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول