اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان تخصصی می‌شود

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه آموزش ضمن خدمت از حالت معمول کنونی خارج و در دوره‌های تخصصی و با محتوایی غنی برای فرهنگیان برگزار می‌شود، گفت: مدیران، مربیان و مشاوران ما نیازمند آموزش‌های قوی هستند.

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان تخصصی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حمید‌رضا کفاش شامگاه شنبه در جمع مدیران و کارکنان آموزش و پرورش تویسرکان مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را پرورش دانست و افزود: هرکس در مسئولیتی که منصوب می‌شود باید نسبت به آن از آگاهی کامل برخوردار بوده و برنامه‌‌ای هدفمند را برای خدمت‌ بهتر به مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شعار ما به‌کارگیری نیروی انسانی توانمند و کارآمد در آموزش و پرورش است، افزود: نیروی انسانی قوی در تربیت و تعلیم علم‌آموزان به عنوان مدیران آینده کشور نقش‌آفرین هستند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: نگاه تربیتی با محبت و دوستی، اثرگذاری بیشتری دارد پس معلمان باید با رفتار درست و مناسب در راستای تربیت دانش‌آموزان وارد شوند.

وی تقویت فرهنگ نیروی انسانی فعال در عرصه آموزش و پرورش را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: ارتقای فرهنگ فعالان حوزه تعلیم و تربیت در پرورش دانش‌آموزان تاثیر بسیار زیادی دارد.

کفاش با بیان اینکه آموزش ضمن خدمت از حالت معمول کنونی خارج و در دوره‌های تخصصی و با محتوایی غنی برای فرهنگیان برگزار می‌شود، گفت: مدیران، مربیان و مشاوران ما نیازمند آموزش‌های قوی هستند.

انتهای پیام/89010/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول