اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

انتخاب نمایندگان مازندران در شورای عالی استان‌ها

عضو سومین و چهارمین دوره شوراهای عالی استان‌های کشور گفت: سه نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شدند.

انتخاب نمایندگان مازندران در شورای عالی استان‌ها

نرگس کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و نمایندگان شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان‌های کشور خبر داد و گفت: سه نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شدند.

کمالی با بیان اینکه برای پیشبرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی در روستاها و بخش‌ها و شهرها و شهرستان و استان و کشور، شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده است، افزود: شوراهای اسلامی در راستای تقویت استعدادها و رفع مشکلات تشکیل شده است و راهکار مناسبی برای دست‌یابی به اهداف توسعه هستند.

عضو شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به تشکیل شورای عالی استان‌های کشور، گفت: شورای عالی استان‌ها به‌منظور جلوگیری از تبعیض و جلب همکاری در تهیه برنامه‌های عمرانی و رفاهی استان‌ها و نظارت بر اجرای هماهنگ آن تشکیل شده است.

عضو سومین و چهارمین دوره شوراهای عالی استان‌های کشور از حضور 12 کاندیدای شورای اسلامی مازندران برای عضویت در شورای عالی استان‌های کشور خبر داد و گفت: به همراه میر‌مقیم مقیمی نماینده بابل و ابراهیم ولی‌شیخ زاهد نماینده رامسر به عنوان نمایندگان شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان‌های کشور انتخاب شدیم.

انتهای پیام/86015/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول