اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستان

دانش‌آموزان روستاهای اسدآباد هدایای رهبر را دریافت کردند

6 هزار و 400 دانش‌آموز روستایی در شهرستان اسدآباد هدایای مقام معظم رهبری را دریافت کردند.

دانش‌آموزان روستاهای اسدآباد هدایای رهبر را دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی روستاهای شهرستان اسدآباد عصر امروز هدایای رهبر انقلاب را دریافت کردند.

این هدایا در نمایشگاهی در سالن چند منظوره شهید راحمی برای بازدید دانش‌آموز به نمایش گذاشته شد تا بتوانند البسه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فرماندار اسدآباد در آئین افتتاح نمایشگاه هدایای مقام معظم رهبری با بیان اینکه توزیع هدایای مقام معظم رهبری یک کار فرهنگی است، اظهار داشت: توزیع این هدایا در مناطق محروم کشور یک امر فرهنگی و نگاه عادلانه رهبر انقلاب به جامعه و مورد تقدیر است.

حمزه عبدکوند خطاب به دانش‌آموزان گفت: این هدایا متبرک به دستان رهبر انقلاب هستند و باید با پیروی از ولایت فقیه قدردان این امر خیر باشیم.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد نیز با بیان اینکه از روز 25 آبان‌ماه ثبت‌نام برای دریافت هدایای رهبر انقلاب در شهرستان اسدآباد انجام شد، اظهار داشت: از 6 هزار و 400 دانش‌آموز روستایی در مقطع ابتدایی و راهنمایی ثبت‌نام کردیم که بتوانند از هدایای رهبر انقلاب استفاده کنند.

جعفر دهبانی‌بصیر با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه هفته گذشته هدایا دریافت شده و در حال تقسیم آنها بین دانش‌آموزان روستایی هستیم، افزود: این هدایا بین دانش‌آموز در مقطع ابتدایی و راهنمایی در 18 مجتمع و 5 مدرسه مستقل تقسیم شد.

وی خاطرنشان کرد: این هدایا شامل مانتو، شلوار و کفش برای دختران و پیراهن، شلوار و کفش برای پسران می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد با بیان اینکه بنیاد علوی وابسته به بنیاد امور مستضعفان زیر نظر مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: این کار خیرالمنفعه در همه استان‌ها در قالب ساخت و ساز آموزشگاه، کتابخانه مدارس و تجهیز آن نیز انجام می‌شود.

وی گفت: همه دانش‌آموزان روستایی هدایای مقام معظم رهبری را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/89008/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول