اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

انجام 39 عملیات امداد و اطفاء حریق در سلفچگان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: واحد آتش‌نشانی مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان در 7 ماهه نخست سال جاری توانست 39 عملیات امداد، اطفاء و نجات را انجام دهد.

انجام 39 عملیات امداد و اطفاء حریق در سلفچگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم روح‌الله ابراهیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: واحد آتش‌نشانی مستقر در شهرک صنعتی سلفچگان در 7 ماهه نخست سال جاری توانست 39 عملیات امداد، اطفاء و نجات را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دلیل بیشتر حوادث بی‌احتیاطی توسط واحدهای صنعتی و یا کارگران آنها بوده است، گفت: هدف از ایجاد آتش‌نشانی در سطح شهرک‌های صنعتی کمک به بالا رفتن ضریب امنیت و کمک‌رسانی به واحدهای صنعتی است ولی جلوگیری از حوادث و پیشگیری بر عهده خود واحدهاست تا با انجام اقدامات ایمن‌سازی، کارخانه خود را از هر گونه اتفاق ناگوار دور سازند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ادامه داد: سرمایه‌گذاران باید با تجهیز واحدهای صنعتی به وسایل اطفاء و امدادی و همچنین آموزش نیروهای خود اقدامات مهم و کاربردی پیشگیری را انجام دهند زیرا زمان طلایی برای مهار آتش در دقایق نخست آتش‌سوزی است که این زمان در اختیار واحد صنعتی و عوامل آن است.

وی اضافه کرد: این شرکت با درک اهمیت ارتقاء امنیت شهرک‌های صنعتی ضمن راه‌اندازی واحدهای آتش‌نشانی در تمام شهرک‌های صنعتی فعال استان، نسبت به آموزش عوامل توسط سازمان آتش‌نشانی و تامین تجهیزات لازم اقدام می‌کند.

ابراهیم با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی قم در راستای ایمن‌سازی و ارزیابی وضعیت واحدهای صنعتی با استفاده از مشاوران خبره اقدام به کار مطالعاتی در سطح شهرک‌ها کرده است، گفت: در آینده نزدیک نتایج این مطالعات شامل نقایص ایمنی واحدهای صنعتی به این واحدها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول