اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی وزیر کشور در آذربایجان‌غربی:

حقوق تمام قومیت‌های آذربایجان غربی به طور یکسان رعایت شود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: با توجه به تنوع قومیت در آذربایجان غربی، حقوق تمام قومیت‌های ساکن در این استان به طور یکسان رعایت شود.

حقوق تمام قومیت‌های آذربایجان غربی به طور یکسان رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید کاظم میرولد بعد از ظهر امروز در شورای اداری آذربایجان غربی و آیین تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی که در سالن آمفی تئاتر شرکت توزیع برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: استاندار جدید آذربایجان غربی تجارب ارزنده‌ای در مدیریت کشور دارد.

وی با بیان اینکه قربانعلی سعادت به عنوان فردی با تجربه به عنوان استانداری آذربایجان غربی انتخاب شده است، تصریح کرد: آذربایجان غربی ترکیبی از اقوام و ادیان مختلف است و انتظار می‌رود شرایط مساعد برای زندگی و رشد تمام اقوام در این استان فراهم شود.

میرولد افزود: با توجه به تنوع قومیت در آذربایجان غربی، حقوق تمام قومیت‌های ساکن در این استان به طور یکسان رعایت شود

وی اعلام کرد: باید از حقوق تمام اقوام در استان دفاع شود تا مثل گذشته شاهد زندگی مسالمت آمیز تمام ادیان در این استان باشیم. 

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه با اشاره به کمبود منابع درآمدی کشور، گفت: برای اینکه شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد در کشور باشیم نیازمند همکاری هر چه بیشتر بخش خصوصی هستیم. 

میرولد هم مرزی آذربایجان غربی با سه کشور دیگر را خاطرنشان شد و اظهار داشت: این امر زمینه‌ای فراهم می کند تا این استان اقتصادی فعال و پویا داشته باشد.

انتهای پیام/61006/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول