اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان

با پایان ‌یافتن رقابت‌های سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن استان تهران در بخش آقایان، برگزیدگان این رقابت‌ها معرفی شدند.

اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان

به گزارش خبرگزاری فارس، سی و ششمین دوره مسابقات قرآن و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم تهران در بخش آقایان که از روز سه‌شنبه، پنجم آذرماه در مجتمع فرهنگی بصیرت آغاز شده بود، شب گذشته به کار خود پایان داد.

بنابر این گزارش، با پایان یافتن رقابت‌های نهایی این دوره از مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان، برگزیدگان این رقابت‌ها از سوی هیئت داوران مسابقات معرفی شدند.

در رشته حفظ 10 جزء قرآن در بخش شکوفه‌ها مهدی نوروزی، ابوالفضل اناری و هومان محمدی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، در رشته حفظ 20 جزء قرآن شکوفه‌ها، سیدمحمد عزیزنژاد، محمدمهدی شهرابی و حسین حاجی‌بابایی رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل قرآن شکوفه‌ها محمدحسین بهزادفر، امیرحسین شریفی‌نژاد و علی اسدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین در رشته قرائت ترتیل قرآن شکوفه‌ها حسین بلبلی، علیرضا صادقی و محمدرضا اسدی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، در رشته قرائت تحقیق قرآن شکوفه‌ها نیز محمدمهدی بیگی، محمدرضا زاهدی و علیرضا امانی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

بنابر این گزارش، در رشته اذان شکوفه‌ها نیز محمدمهدی بیگی رتبه اول، محمدرضا زاهدی رتبه دوم و علی بدری رتبه سوم را از آن خود کردند و در رشته حفظ 10 جزء قرآن بزرگسالان نیز علیرضا قلی‌زاده، احمد برزگر و سپهر زارع‌تیموری، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند، همچنین در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در بخش بزرگسالان سیدمیعاد صالحی، محمدهادی اسلامی و احمدعلی روحانی‌نژاد مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رشته حفظ کل قرآن بزرگسالان نیز محمود نوروزی، محمدعلی اسلامی و عابد خلفی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، در رشته قرائت ترتیل قرآن کریم بزرگسالان نیز رضا عربی‌مهربانی رتبه اول، سیدنورالله مرتضایی رتبه دوم و ایمان چمی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته قرائت تحقیق قرآن بزرگسالان نیز عباس اسدی، مهدی‌ غلام‌نژاد و محسن قاسمی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند، همچنین در رشته اذان نیز هادی چارقلو، مهدی غلام‌نژاد و وحید باقرنژاد رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم نیز گروه «سبحان» رتبه اول، گروه «نور» رتبه دوم و گروه «نیایش» رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول