اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان آغاز شد

سی‌ و ششمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن ویژه آقایان در دو بخش بزرگسال و شکوفه‌ها امروز آغاز شد.

مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان آغاز شد

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، سی و ششمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم از شنبه سوم آذرماه در بخش بانوان آغاز شد که روز گذشته با معرفی بانوان برگزیده در هر رشته به کار خود پایان داد.

بنا بر این گزارش، مرحله استانی سی و ششمین دوره این مسابقات ویژه آقایان امروز پنجم آذرماه با برگزاری مراسم افتتاحیه‌ای در مجتمع فرهنگی بصیرت آغاز ‌شد که این رقابت‌ها تا پنج‌شنبه هفتم آذرماه ادامه خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات، آقایان برگزیده در مسابقات شهرستان‌های استان تهران در دو بخش شکوفه‌ها و بزرگسال به رقابت می‌پردازند که امروز مسابقات قرآن، اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم آقایان برگزار می‌شود. همچنین مسابقات حفظ 10 جزء، حفظ کل و قرائت در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، سی و ششمین دوره مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم و هجدهمین دوره مسابقات تواشیح، هم‌خوانی قرآن کریم، اذان و ابتهال استان تهران جمعه هشتم آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول