اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجمالی/ ظریف در نشست خبری در قم:

اصل غنی‌سازی قطعی و غیرقابل مذاکره است / گام نهایی دوران مشخصی خواهد داشت‎

وزیر امور خارجه گفت: اصل غنی‌سازی قطعی و غیرقابل مذاکره و پذیرفته شده است؛ این سند یک بیانیه یک طرفه از سوی جمهوری اسلامی نیست و تفاهمی دو طرفه محسوب می‌شود.

اصل غنی‌سازی قطعی و غیرقابل مذاکره است / گام نهایی دوران مشخصی خواهد داشت‎

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدجواد ظریف امشب در نشستی خبری با اصحاب رسانه در قم با بیان اینکه نام توافق اخیر با دقت انتخاب شده است، اظهار داشت: این توافق نقشه راهی را تعیین می‌کند تا بر اساس اهداف مشخص به یک تفاهم برسیم که البته گام نهایی هم دوران مشخصی خواهد داشت؛ اینکه طول دوران نهایی چه میزان باشد جزو مذاکرات است؛ در مرحله نهایی قرار است توافق کنیم که غنی‌سازی در چه چارچوبی باشد.

وی افزود: اصل غنی‌سازی قطعی و غیرقابل مذاکره و پذیرفته شده است؛ این سند یک بیانیه یک طرفه از سوی جمهوری اسلامی نیست و تفاهمی دو طرفه محسوب می‌شود و طرف مقابل این امر را به عنوان یکی از پایه‌های رسیدن به هر نوع راه حلی پذیرفته است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه قرار است این شش ماه دوران اعتمادسازی برای دوران‌های دشوار بعدی باشد، عنوان داشت: مرحله دشوار کار هنوز آغاز نشده و تازه می‌خواهیم وارد مذاکراتی شویم که بسیار سخت‌تر است.

وی ادامه داد: باید کمربندها را ببندیم و وارد نبردی دیپلماتیک و نفس‌گیر شویم؛ جمهوری اسلامی هیچ چیز برای پنهان‌سازی ندارد و هیچگاه به دنبال سلاح هسته‌ای نبوده است.

مشروح این خبر به زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/78004/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول