اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بویین زهرا:

عقب‌نشینی در حق غنی‌سازی معنا ندارد

امام جمعه موقت شهر بویین زهرا با تشریح دستاوردهای مذاکرات اخیر گفت: عقب‌نشینی در حق غنی‌سازی معنا ندارد.

عقب‌نشینی در حق غنی‌سازی معنا ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام علی مظفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بویین زهرا در مصلای نماز جمعه این شهر با اشاره به موفقیت مذاکرات هسته‌ای ژنو اظهار دشت: کشور ایران هیچ‌گاه به فکر ساخت سلاح‌ هسته‌ای نبوده است بلکه بهره‌مندی از انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز برای مصارفی مانند پزشکی حق مسلم ملت ایران است.

امام جمعه موقت شهر بویین زهرا با تأکید بر این نکته که ایمان و راستی‌آزمایی ملت ایران قله‌های علمی و دانایی را فتح و آسان کرده است، ابراز داشت: رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر هم‌پیمانانش امروز با ساخت انواع بمب هسته‌ای به دنبال ناامنی در جهان هستند که به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

مظفری ادامه داد: بر این اساس ملت ایران هیچ‌گاه از مسیر استفاده صحیح از انرژی هسته‌ای عقب نشینی نکرده و این مسیر متوقف شدنی نیست.

امام جمعه موقت شهر بویین زهرا ادامه داد: درخشش گروه دیپلماسی دولت با پشتوانه و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی و حمایت‌های مردم رخ داده است.

مظفری ادامه داد: تیم دیپلماسی ایران طی روز‌های گذشته ضمن تلاش فراوان توانست از حق و حقوق مردم دفاع کرده و پیشروی کند.

این مسئول با اشاره به فشار استکبار برای تضعیف روحیه بین‌المللی نظام اسلامی بیان کرد: بی تردید ملت ایران هرگز زور‌گویی‌های استکبار را حساب نکرده و اقتدار هسته‌ای خویش را حفظ کرده است.

مظفری دستاورد‌های مذاکرات ژنو را ارزشمند برشمرد و ابراز داشت: ریزش و انحلال هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب جزو دستاورد‌های درخشان پیروزی مذاکرات ژنو به نفع ایران بود.

امام جمعه موقت شهر بویین زهرا ادامه داد: ایجاد ترک در ساختار سازمان تحریم‌ها نیز جزو دیگر پیروزی‌ها در ژنو محسوب می‌شود.

مظفری ادامه داد: جایگاه اصلی ایران اسلامی در جهان به عنوان کشور در حال رشد و اقتدار امروز هرچه بهتر و بیشتر شناخته شده است.

امام جمعه موقت شهر بویین زهرا با اشاره به سابقه دیرینه دشمنی کشورهای غربی و استکبار با جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های گذشته ابراز داشت: هوشیاری و عدم کوتاهی تیم دیپلماسی ایران در مذاکرات انرژی هسته‌ای ضرورتی بسیار حساس و مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/77005/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول