اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد

تلاش برای فراهم کردن محیط آرام برای ارائه خدمات درمانی به زلزله‌زدگان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن ابراز همدردی با مردم حادثه‌دیده زلزله برازجان گفت: در حال تأمین محیطی آرام و مناسب برای ارائه خدمات درمانی به مردم در دشتستان هستیم.

تلاش برای فراهم کردن محیط آرام برای ارائه خدمات درمانی به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ایرج بیژنی عصر امروز در حاشیه عیادت از بیماران زلزله در بیمارستان شهدای خلیج فارس گفت: در جریان وقوع زلزله اخیر شهرستان دشتستان قسمتی از نمای بیمارستان شهید صادق گنجی که در مرحله تحویل موقت است دچار آسیب شده است و قسمت‌های معماری و سازه اصلی بیمارستان آسیب جدی ندیده است.

این مسئول به نقل از کارشناسان اداره راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: سازه این بیمارستان استحکام لازم در هنگام وقوع زمین‌لرزه با قدرت 7 ریشتری را داراست و خسارات وارده در بخش نمای ساختمان و در بخش اورژانس جدی نبوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کارشناسان اداره راه و شهرسازی ساعاتی پس از وقوع حادثه به‌صورت تخصصی بررسی‌های لازم را انجام داده‌اند و به زودی عملیات مرمت قسمت‌های حادثه‌دیده آغاز می‌شود.

بیژنی عنوان ‌کرد: پس از بازدید امروز خسارت در سقف کاذب ترمیم شده و هم‌اکنون کادر پرستاری و درمانی در بخش‌ها فعال می‌باشند و بیمارانی که هم‌اکنون به این بیمارستان مراجعه می‌کنند در حال دریافت خدمات هستند.

وی در رابطه با شروع تعمیرات و بازسازی بخش‌های آسیب‌دیده متذکر شد: خوشبختانه همکاران ما در اداره راه و شهرسازی در ساعات اولیه حادثه در محل حضور داشتند و گزارش اولیه تهیه شد، با پیمانکار این پروژه صحبت شده و تعمیراتی مانند آسانسور و سقف کاذب در بعضی بخش‌ها انجام گرفت و در حال پیگیری و ترمیم دیگر بخش‌های آسیب‌دیده هستیم.

انتهای پیام/66006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول