اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر تاکید کرد

تسریع در بازسازی کامل مناطق زلزله‎زده برازجان

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه زمستان قرار داریم، مسئولان نسبت به بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده برازجان اقدام کنند.

تسریع در بازسازی کامل مناطق زلزله‎زده برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تسلیت درگذشت 8 نفر از هموطنان در زلزله برازجان اظهار داشت: در بازدیدی که شب گذشته از مناطق زلزله‌زده داشتم تعامل و هماهنگی مدیران در خدمات‌رسانی جای تقدیر و شکرگزاری داشت.

وی بیان کرد: از مسئولان تقاضا دارم بحران کنونی را به صورت علمی مدیریت کنند و در امدادرسانی و اسکان موقت تلاش جدی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر گفت: با توجه به اینکه در آستانه زمستان قرار داریم مسئولان نسبت به بازسازی کامل مناطق زلزله‌زده اقدام کنند.

صفایی‌بوشهری از رهبر معظم انقلاب، دفتر معظم‌له، رئیس‌جمهور و دیگر مسئولان ارشد کشوری به خاطر همدردی با مردم استان بوشهر قدردانی کرد و اظهار داشت: در بازدید از مناطق زلزله‌زده صلابت و اقتدار مردم را مشاهده کردم و با وجود حجم بالای مشکلات موجود اما آسیب‌دیدگان گلایه نداشتند و خانواده‌های داغدار مثل کوه ایستاده بودند و این اتفاق را تقدیر الهی دانستند.

امام جمعه بوشهر همچنین از حضور بسیج و سپاه در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی که اقدام به امدادرسانی به زلزله‌زدگان می‌کردند، قدردانی کرد.

صفایی‌بوشهری به پرونده هسته‌ای ایران هم اشاره کرد و افزود: در مذاکرات ژنو حمایت‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تلاش تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، منجر به موفقیت تیم هسته‌ای ایران شد. امیدواریم موفقیت‌هایی که دستاورد این مذاکرات بود موجب ارتقاء و پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به 7 آذر سالروز نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: نیروی راهبردی دریایی ارتش نیرویی دانش‌بنیان و با برنامه است که در حوزه جغرافیایی وسیعی با حضور جدی در دریاهای بین‌المللی اقتدار ایران را به نمایش گذاشته است.

صفایی‌بوشهری با اشاره به روز 10 آذر و سالروز شهادت شهید مدرس به هفته بهزیستی هم اشاره کرد و گفت: معلولان مایه عزت و افتخار نظام هستند چراکه در هر عرصه‌ای که وارد شدند افتخار آفریدند. ضرورت دارد مسئولان بیش از گذشته از این قشر زحمتکش حمایت کنند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول