اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نور:

حضور بسیج دشمنان را از هرگونه اقدام نابجا پشیمان می‌کند

امام جمعه شهرستان نور گفت: حضور و آمادگی‌های بسیج، دشمنان ما را از هرگونه اقدام نابجا پشیمان می‌کند و از طرف دیگر سبب تجدید قوا و افزایش روحیه نشاط در بسیجیان برای دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های دینی می‌شود.

حضور بسیج دشمنان را از هرگونه اقدام نابجا پشیمان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده عصر امروز در پایان رزمایش الی‌بیت‌المقدس در جمع بسیجیان گردان‌های عمل کننده این شهرستان بیان داشت: در مقابل ما دشمنانی هستند که به کانون بیداری اسلامی(ایران) با خشم و غضب نگاه می‌کنند.

وی اظهار داشت: این دشمنان هر روز بهانه‌جویی می‌کنند، یک روز انرژی هسته‌ای، یک روز حقوق بشر و روز دیگر بهانه‌ای تازه‌تر می‌تراشند تا ایران اسلامی، این محور عدالت‌خواهی و آزادیخواهی سرافراز و سربلند در آرامش نباشد.

باقرزاده تصریح کرد: ما ملتی هستیم که سر سلسله آزادگان عالم از آن ما است و با پیروی از اباعبدالله‌الحسین(ع) در برابر متجاوزان و دشمنان و کینه توزان به دین و ارزش‌های دینی ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.

وی ابراز داشت: حفظ آمادگی دفاعی اصلی انکارناپذیر است و این رزمایش‌ها اعلام آمادگی است،به دنیا پیام می‌دهیم که ما آماده‌ایم و مانند دوران دفاع مقدس تا پای جان ایستاده‌ایم و لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه شهرستان نور افزود: این آمادگی‌ها و اعلان عدم عقب‌نشینی از مواضع، دشمنان ما را از هرگونه اقدام نابجا پشیمان می‌کند و از طرف دیگر سبب تجدید قوا و افزایش روحیه نشاط  در بسیجیان برای دفاع از میهن اسلامی و ارزش‌های دینی می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: بسیج باید در میدان باشد تا ارزش‌های اسلامی همواره در جامعه تبلور یابد.

انتهای پیام/86023/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول