اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

7 آذرماه صورت می‌گیرد

برگزاری رزمایش عاشورائیان فارس

جانشین سپاه فجر فارس گفت: رزمایش عاشورائیان فارس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ 7 و 8 آذرماه برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش عاشورائیان فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار ابوالفضل گزنی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این رزمایش در قالب بیش از 100 گردان بیت‌المقدس، امام حسین، امام علی و کوثر در منطقه عمومی شیراز اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن رزمایش عاشورائیان فراخوانی، سازماندهی گردان بیت‌المقدس، استقرار در اردوگاه عمومی شیراز، عملیات تاخیری، آموزش پدافند غیرعامل و تاکتیک‌های شبانه در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.

جانشین سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: مجتمع بزرگ 10 هزار نفری بسیجیان در منطقه عمومی شیراز از دیگر ویژگی‌های رزمایش عاشورائیان است.

این مسئول در پایان متذکر شد: در جریان رزمایش عاشورائیان، عملیات دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، مردم‌یاری و مقابله با جنگ‌های شیمیایی، عملیات انفجار، استفاده از سلاح‌های جنگی همراه با آتش پشتیبانی و نیز واکنش سریع بسیج در مقابله با اغتشاشات و حمله دشمن نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول