اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 2 روز

رزمایش 1000 نفری کوی و برزن بسیجیان آملی پایان یافت

رزمایش کوی و برزن یک هزار نفری بسیجیان آملی امشب در بخش امامزاده عبدالله(ع) پس از دو روز فعالیت به کار خود پایان داد.

رزمایش 1000 نفری کوی و برزن بسیجیان آملی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رزمایش یک هزار نفری کوی و برزن بسیجیان آملی عصر امروز در بخش امامزاده عبدالله(ع) به کار خود پایان داد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: این رزمایش یک‌هزار نفری از صبح روز گذشته با حضور بسیجیان 3 گردان برادران و خواهران این شهرستان در منطقه عملیاتی بخش امامزاده عبدالله(ع) کار خود را آغاز کرد.

مسلم مسلمی با اعلام اینکه این گردهمایی بزرگ رزمی به مناسبت هفته بسیج دنبال شد، گفت: دو گردان بیت‌المقدس ویژه برادران و گردان کوثر ویژه خواهران در این رزمایش حضور داشتند.

وی با اعلام اهداف گسترده این رزمایش یادآور شد: این رزمایش در بخش‌های کوی و برزن،امداد و نجات، درگیری‌های شهری، کنترل آشوب و اغتشاشات شهری دنبال شده که در رزمایش پایانی نیز عملیات‌های جنگی و تیراندازی با انواع سلاح‌ها در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه آمل،آموزش و تمرین‌های رزمی، بالا بردن توان جسمانی و آمادگی برخورد با مشکلات و رزم شبانه در برنامه دو روزه بسیجیان جای داشت.

مسلمی با تاکید اینکه در این رزمایش پایگاه‌محور عمل کردیم، اذعان داشت: همه اعضای شرکت‌کننده در این رزمایش از نسل جوان بودند که این امر نشان از توجه و اهتمام جوانان به حفظ ارزش‌ها و دفاع از کشورمان دارد.

انتهای پیام/86012/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول