اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

انتظارمان از دولت عدم تعطیلی پروژه‌های عمرانی کوچک است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: از دولت انتظار داریم نگذارند پروژه‌های کوچک عمرانی رو به تعطیلی روند زیرا تعطیلی آنها دردی را دوا نمی‌کند.

انتظارمان از دولت عدم تعطیلی پروژه‌های عمرانی کوچک است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا عصر امروز در جمع مردم این شهرستان بیان داشت: یکی از اقدامات دولت‌مردان ایرانی در چند روز گذشته توافق در مذاکرات 1+5 در ژنو بوده که خبرهای مسرت‌بخش آن باعث شادی ملت ایران شد.

وی با اعلام اینکه کمتر اتفاق می‌افتد که آمریکا در مذاکرات خود با دیگر کشورها به همراه گروهی در مقابل یک کشور قرار گیرد،گفت: با عنایت خداوند ایران اسلامی در مذاکرات سنگین ژنو در مقابل 6کشور برتر اقتصادی،سیاسی و نظامی دنیا ایستادگی کرد و افتخار دیگری را رقم زد.

یوسفیان‌ملا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اینکه در بحث سیاست خارجی نباید به آمریکا اعتماد کنیم یادآور شد: اقتدار ما هم‌اکنون در دنیا به روشنی مشهود است و تابوی بزرگی را شکستیم.

یوسفیان‌ملا با تاکید اینکه نفس مذاکره دیوار بلند بی‌اعتمادی را شکاند،گفت: باید با توکل به خدا و اطاعت از ولایت فقیه با کار و تلاش شبانه‌روزی پیشرفت‌های بزرگ‌تری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و وجود تحریم‌ها ابراز داشت: اگر سیاست‌مداران و دولتمردان از تحریم حرف به میان می‌آورند باید خود طمع ان را بچشند و آن را درک کنند تا بدانند مردم چه می‌کشند، باید همه ما تحریم را حس کنیم و همیشه از کیسه دیگران نبخشیم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در مورد پروژه‌های عمرانی این شهرستان بیان داشت: پروژه‌های خوبی در این شهرستان در حال اجراست، اگر از مسیر هراز عبور کرده باشید تنها نمونه‌هایی از آن را در چهار خطه کردن محور هراز و پروژه بزرگ سد هراز می‌بینید که کارگران آن شبانه‌روز در حال کار و تلاش هستند.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس اعلام کرد: از دولت انتظار داریم تا با حمایت نگذارند پروژه‌های کوچک عمرانی رو به تعطیلی روند بلکه باید آنها با قوت به کار خود ادامه دهند زیرا تعطیلی آنها دردی را دوا نمی‌کند ولی سرعت حرکت در مسیر پیشرفت را بیشتر می‌کند و با ایجاد اشتغال در راه کاهش بیکاری گام برمی‌دارد.

انتهای پیام/86012/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول