اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهربابک:

ملت ایران همچنان نسبت به آمریکا بی‌اعتماد است

امام جمعه شهربابک گفت: تعلیق برخی از تحریم‌ها و عدم تشدید تحریم‌ها در شش ماه آینده ملت ایران را همچنان به غربی‌ها بی‌اعتماد کرده است.

ملت ایران همچنان نسبت به آمریکا بی‌اعتماد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهربابک با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد(ع) به فضائل آن امام همام اشاره کرد و گفت: یکی از القاب معروف امام چهارم سجاد است، چون امام چهارم‌ با عابدترین افراد زمان خود بود و سجده‌های طولانی داشتند.

وی با اشاره به دستاوردهای هسته‌ای ایران اظهار داشت: با وجود تعلیق برخی از تحریم‌ها و عدم تشدید تحریم‌ها در شش ماه آینده ملت ایران همچنان به غربی‌ها به ‌ویژه آمریکا اعتمادی نداشته و ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده خواهان مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و متحدانش و دفاع از حقوق هسته‌ای ملت ایران است.

‌منتظری با گرامیداشت دهم آذر و روز مجلس عنوان کرد: با وجود جو وحشت، اختناق و خشونتی که رضاخان ایجاد کرده بود، شهید آیت‌الله سید‌حسن مدرس با عزمی راسخ در مقابل ستمگران به مقابله و مبارزه می‌پرداخت.

امام جمعه شهربابک یاد 360 شهید والامقام و پنج شهید گمنام این شهرستان را گرامی داشت و افزود: اقتدار ملت ایران و عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران و حضور سردمداران و قدرت‌های برتر دنیا در مذاکره با نمایندگان ملت مقاوم و صبور ایران مدیون حماسه‌ها و رشادت‌های شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی بلوار خلیج فارس را پیشانی شهرستان شهربابک دانست و گفت: مسئولان محترم به‌ویژه شورای شهر و شهرداری‌ این بلوار را به‌زودی‌ مزین به تصاویر 3 هزار و 602 شهید می‌کنند از نظر فضای سبز و گلکاری نیز امیدواریم تامین شود.

انتهای پیام/80023/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول