اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان

ثامن تهران جبران مافات کرد/ سبزواری‌ها یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شدند

هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان با شکست شهرداری سنندج برابر رقیب تهرانی خود و تدوام صدرنشینی ثامن‌الحجج سبزوار همراه بود.

ثامن تهران جبران مافات کرد/ سبزواری‌ها یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور دقایقی قبل با برگزاری 3 دیدار حساس پیگیری شد.

در یکی از این بازی‌ها شهرداری سنندج تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ در تهران میهمان ثامن‌الحجج این استان بود که در نهایت با نتیجه دور از انتظار 31 بر 22 برابر رقیب خود شکست پذیرفت. 

شاگردان نشمین شافعیان در حالی برابر رقیب خود نتیجه را واگذار کردند که در بازی رفت موفق به کسب برد نزدیک 19 بر 18 شده بودند و این شکست دومین باخت این تیم در رقابت‌های فصل جاری به شمار می‌رود.

شهرداری پیش از این موفق شده بود در 6 دیدار گذشته تیم‌های شهید چمران لارستان در دو بازی رفت و برگشت، بام مشهد، ذوب‌آهن اصفهان و ثامن تهران را از پیش رو بردارد و تنها برابر ثامن‌الحج سبزوار متحمل شکست شده بود.

از سوی دیگر تیم ثامن‌الحجج تهران که فصل را ناامیدکننده آغاز کرده بود در هفته‌های اخیر احیا شده و توانست با کسب نتایجی قابل قبول به رتبه سوم جدول صعود کند.

در دیگر دیدارهای امروز دو تیم پایین جدول بام ایران و شهید چمران لارستان در مشهد به دیدار هم رفتند که در نهایت بام، میهمان خود را با نتیجه 22 بر 15 شکست داد.

در آخرین دیدار این هفته تیم ذوب‌آهن اصفهان در زمین خود با نتیجه 14 بر 20 برابر صدر نشین لیگ ثامن سبزوار شکست خورد تا علاوه بر باخت رتبه سوم خود در جدول را نیز از دست بدهد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی و پس از پایان رقابت‌های هفته هفتم ثامن‌الحجج تهران با 14 امتیاز صدرنشین است و می‌توان گفت از هم‌اکنون عنوان قهرمانی را باید متعلق به این تیم دانست.

شهرداری سنندج با 10 امتیاز دوم است و تیم‌های ثامن‌الحجج تهران با 7، ذوب‌آهن اصفهان با 6، بام مشهد با 3 و شهید چمران لارستان با 2 امتیاز در مکان‌های سوم تا ششم لیگ قرار دارند.

تیم شهرداری سنندج در بازی بعدی خود میزبان بام مشهد خواهد بود که با توجه به نتایج این دو تیم برد شهرداری قطعی به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/79012/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول