اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فیلم تیراندازی نیروهای امنیتی به دانشجویان در دانشگاه قاهره و لحظه مرگ یک دانشجو

روز گذشته در پی تجمع دانشجویان دانشگاه قاهره در اعتراض به بازداشت دانشجویان مصری و مخالفت با قانون ساماندهی تظاهرات نیروهای امنیتی مصری به دانشگاه قاهره حمله کردند که منجر به کشته شدن یک دانشجو شد.

فیلم تیراندازی نیروهای امنیتی به دانشجویان در دانشگاه قاهره و لحظه مرگ یک دانشجو

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، روز گذشته در پی تجمع دانشجویان دانشگاه قاهره در اعتراض به بازداشت دانشجویان مصری و مخالفت با قانون ساماندهی تظاهرات نیروهای امنیتی مصری به دانشگاه قاهره حمله کردند که منجر به کشته شدن یک دانشجو شد.

بر اساس گزارش‌های فعالان حقوق بشری مصر کالبد شکافی جسد دانشجوی دانشکده مهندسی قاهره به نام «محمد رضا» که روز گذشته کشته شده بود نشان می‌دهد که وی در پی خونریزی داخلی ریه و اصابت سه گلوله جنگی به سینه و کمرش جان خود را از دست داده است.

این در حالی است وزیر کشور مصر گفته بود که نیروهای امنیتی تنها از گاز اشک آور و گلوله‌های پلاستیکی برای پراکنده کردن معترضان استفاده کرده است.

در پی گسترش اعتراض‌ها به قانون ساماندهی تظاهرات، جریان‌های انقلابی و دانشجویی تحرکات اعتراضی خود را افزایش داده‌اند که در پی مقابله شدید نیروهای امنیتی چند دانشجو کشته و تعدادی از فعالان سیاسی بازداشت شده‌اند.

فیلم زیر نحوه حمله نیروهای امنیتی به دانشگاه قاهره و لحظه کشته شدن دانشجوی مصری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول