اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ساماندهی تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد

منطقه آزاد انزلی با پلیس راهور گیلان تفاهمنامه امضا کرد

تفاهمنامه منطقه آزاد انزلی با پلیس راهور گیلان به منظور ساماندهی تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد امضا شد.

منطقه آزاد انزلی با پلیس راهور گیلان تفاهمنامه امضا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، تفاهمنامه همکاری‌های دو جانبه و چند جانبه سازمان منطقه آزاد انزلی و پلیس راهور گیلان در راستای اجرای مصوبه هیئت دولت درباره پلاک‌گذاری خودروهای منطقه آزاد انزلی و طبق مقررات آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ‌ـ صنعتی به منظور ساماندهی در چگونگی تردد خودروها با پلاک منطقه و تخلفات خروج از محدوده و دیگر موارد بین دو نهاد مذکور پیش از ظهر امروز به امضا رسیده است.

کاهش فرآیند کاری، روان‌سازی، تسریع و تسهیل در امور شماره گذاری خودروهای با پلاک منطقه، ارائه خدمات مطلوب و توسعه تجارت خودرو در منطقه و جذب هرچه بیشتر سرمایه‌گذار به منطقه از جمله مفاد تفاهمنامه مذکور است.

تردد خودروها با پلاک منطقه به خارج از محدوده و اعمال مقررات بازدارنده در این زمینه، برطرف شدن موانع ایجاد شده در زمینه مرخصی خودروهای با پلاک منطقه به خارج از محدوده و ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز پلیس از دیگر مهم‌ترین موضوعات تفاهمنامه مذکور را تشکیل می‌دهد.

مهم‌ترین نتایج تفاهمنامه تشکیل کمیته‌ای متشکل از نمایندگان پلیس راهور و سازمان به منظور تسهیل و تسریع در امورات مربوط به شماره‌گذاری و برطرف شدن مشکلات احتمالی، ارائه تسهیلات بیشتر در زمینه ارائه خدمات، نقل و انتقال خودرو و ارائه خدمات و تجهیزات بیشتر به پرسنل شاغل در واحد شماره گذاری از جمله مهم‌ترین نتایج انعقاد تفاهمنامه بین معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی و پلیس راهور گیلان ذکر شده است.

انتهای پیام/2300/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول