اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بسیج و سپاه قائمشهر

رزمایش امداد و نجات بیت‌المقدس برگزار شد

رزمایش بیت‌المقدس با عنوان امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها توسط سپاهیان ناحیه قائمشهر برگزار شد.

رزمایش امداد و نجات بیت‌المقدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، پیش از ظهر امروز رزمایش بزرگ بیت‌المقدس به مدت دو روز توسط بسیجیان و سپاهیان ناحیه قائمشهر در حال برگزاری است.

این رزمایش با حضور خواهران و برادران بسیجی و نماینده خبرگان رهبری در مازندران و فرماندار قائمشهر در پادگان شهید یونسی سوادکوه برگزار شد.

عنوان رزمایش بیت‌المقدس، امداد و نجات و مقابله با ناآرامی‌ها است که با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در پادگان‌های شهید یونسی و شهید باقرزاده از دیروز و امروز در حال اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر در این مراسم هدف این رزمایش را حفظ توان رزمی بسیج و سپاه اعلام کرد و افزود: انجام عملیات رزمی و آمادگی نظامی در رزمایش انجام می‌شود.

علی رمضانی خاطرنشان کرد: پس از اجرای صبحگاه مشترک و سان صبحگاه خواهران بسیجی به پادگان شهید باقرزاده منتقل می‌شوند و این رزمایش تا عصر امروز ادامه می‌یابد. 

آیت‌الله علی معلمی نیز در این مراسم با بیان اینکه بسیجیان باید همانند حضرت زینب(س) و حضرت زین‌العابدین (ع) که واقعیت عاشورا را به جهان منتقل کردند، حماسه دفاع و مظلومیت ایثارگران و شهدا را در جنگ نابرابر تحمیلی به دنیا اثبات کنند.

این عضو خبرگان رهبری نهضت امام خمینی(ره) را حامل دو یادگار برجسته دانست و افزود: حاکمیت ولایت فقیه و شجره طیبه بسیج و سپاه یادگاران امام هستند.

وی اذعان داشت: این صحبت کردن قرص و محکم مسئولان هسته‌ای ایران که با موفقیت نسبی نیز همراه بود حاصل حضور بسیجیان است که اگر هراس از سپاه و بسیج نبود دشمن جز با زبان اسلحه پای میز مذاکره با ایران نمی‌نشست.

انتهای پیام/86008/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول