اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

سر سوزنی نباید به آمریکا اعتماد کرد

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رفتار نظام سلطه در مذاکرات ژنو نشان داد که سر سوزنی نباید به آمریکا اعتماد کرد و آمریکا و ایادی سلطه کمترین اعتباری نزد ما ندارند.

سر سوزنی نباید به آمریکا اعتماد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیدمسعود جزایری صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای بسیجی مرکز استان مازندران اظهار داشت: هر چه داریم از شهدا است و راه شهیدان راه اسلام ناب است.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین راهبردها و برنامه‌های درازمدت اصلی و اساسی دشمن تهاجم و برخورد با نقاط قوت نظام است که اسناد آن نیز موجود است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن سه عنصر ولایت فقیه، سپاه و بسیج را در راس همه تهاجمات خود قرار داد.

وی با اشاره به اهدافی که امام(ره) برای برپا کردن این نظام داشت، گفت: انقلاب امام(ره) بر مبنای آموزه‌های اسلام ناب محمدی است که بر عدالت استوار است.

این مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران طوری تدوین شد که نه به کسی ظلم می‌کند و نه زیر بار ظلم می‌رود.

جزایری با اشاره به برنامه‌های نظام سلطه بعد از انقلاب صنعتی گفت: دنیا سلطه بعد از انقلاب صنعتی بر سه عنصر جنگ، فقر و فساد تدوین شد.

وی بیان داشت: اگر تاریخ سده‌های اخیر بعد از انقلاب صنعتی به خوبی بررسی شود مشخص می‌شود که سلطه‌گران در این دوران یا خودشان جنگ بر ضد بشیریت را هدایت می‌کردند و یا عاملی برای ایجاد جنگ در دیگر کشورها بودند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مشکلاتی که ناشی از جنگ بر ملت‌ها تحمیل می‌شود، گفت: فقر حاکم بر جهان در حال حاضر ناشی از عملکرد نامناسب نظام سلطه و نظام صهیونیسم است.

وی با اشاره به عملکرد بسیار مناسب انقلاب اسلامی در جهان خطاب به استعمارگران بیان داشت: در کجای تاریخ سراغ دارید که مردم ایران علیه دولتی اقدام عملی کردند و اقتصاد کشوری را دچار چالش کردند و در کشوری بمب گذاشتند.

جزایری با اعلام اینکه ایران اسلامی با هدف تغییر نظام سلطه برنامه‌ریزی شد، گفت: پیام انقلاب اسلامی ایران جهانی است و آموزه‌های ایران اسلامی باید جهان‌گیر شود و این انقلاب زمینه‌ساز امام عصر(عج) می‌شود و عدالت را در جهان فراگیر می‌کند.

وی در ادامه به نقش اثرگذار بسیج در جامعه بیان داشت: بسیج نیز اهداف بلند انقلاب اسلامی را پیگیری می‌کند و وارد مناقشات و معارضات سیاسی نمی‌شود و در حال آماده کردن خود برای روزهای سخت است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه خاطر نشان کرد: معرکه اصلی بسیج با دشمنان بزرگ است و این امر نیازمند ارتقاء معرفت دینی و بصیرت سیاسی است.

وی بیان داشت: ملتی که بسیج دارد از هیچ‌کس جز خدا نمی‌ترسد.

این مسئول در ادامه با اشاره به تلاش‌های دشمن انقلاب اسلامی ایران برای به انزوا کشیدن نظام از طریق تحریم و تهدید گفت: دشمن ایران اسلامی سه دهه است که در حال تکرار اشتباهاتش است و چوب این اشتباهات را نیز در حال حاضر و در آینده نیز می‌خورد.

جزایری با اشاره به برخورد دوگانه نظام سلطه بر روی میز مذاکرات بیان داشت: تغییر رفتار نظام سلطه بر روی میز مذاکرات و مواجه شدن آنها با رسانه‌ها به خوبی مشخص است.

وی اضافه کرد: سلطه‌گران در رسانه‌ها تلاش می‌کنند که خودشان را پیروز و موفق این میدان بدانند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بیان داشت: مسائل میدان ژنو و نوع برخورد کشورهای غربی قابل بررسی و تجزیه و تحلیل است که بررسی این موضوع نشان می‌دهد که نیاز است در برخورد با سلطه‌گران باید هوشمند عمل کنیم.

وی تاکید کرد: رفتار نظام سلطه در مذاکرات ژنو نشان داد که سر سوزنی نباید به آمریکا اعتماد کرد و آمریکا و ایادی سلطه کمترین اعتباری نزد ما ندارند و حقیقتا آمریکا دشمن بزرگ برای ما است.

جزایری در ادامه در پایان گفت: ایران اسلامی به برکت فداکاران و حافظان انقلاب اسلامی همانطور که رهبر انقلاب بیان داشت در تاریخ ماندگار می‌شود.

انتهای پیام/8600/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول