اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران دیابتی خبر داد

راه‌اندازی تلفن همراه سلامت در کشور

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران دیابتی گفت: کارت هوشمند سلامت از طریق انتقال پیام به سیم کارت تلفن همراه راه‌اندازی شده و به زودی اعلام و توزیع می‌شود.

راه‌اندازی تلفن همراه سلامت در کشور

شکور امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری باید کاری کرد که بیمار جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشد اظهار کرد: برای حل این مشکل باید زیرساخت‌ها از جمله عملکرد بیمه را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه استرس و تنش، اساسی‌ترین عامل مبتلا به دیابت است افزود: در یزد 23 درصد، در قزوین 16درصد و در گیلان 10 درصد جمعیت یعنی 270 هزار نفر مبتلا به دیابت هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه هنوز تعداد بسیاری از بیماران شناسایی نشده‌اند ادامه داد: برای رفاه حال بیماران دیابتی در گیلان نخستین مرکز لیزرتراپی در بیمارستان فوق تخصصی ولی‌عصر(عج) زیر نظر نیروی دریایی راه‌اندازی شده است.

وی به انواع خدمات پزشکی قابل ارائه در این مرکز برای مقابله با دیابت اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز دیگر پای هیچ بیمار دیابتی البته در صورت اقدام زودهنگام قطع نمی‌شود.

امیدی با تصریح بر اینکه آموزش چهره به چهره جای خود را به آموزش‌های مجازی با توجه به رشد دولت الکترونیک در جامعه داده است، یادآور شد: در این راستا تلفن همراه سلامتی در کشور با همکاری انجمن دیابت، ‌شرکت رایتل، پست بانک و بیمه ایران راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: کارت هوشمند سلامت از طریق انتقال پیام به سیم کارت تلفن همراه راه‌اندازی شده و به‌زودی توزیع و اعلام می‌شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران دیابت، آموزش مجازی را بهترین راه آموزش برای پیشگیری و کنترل دیابت و دیگر بیماری‌ها دانست.

انتهای پیام/84002/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول