اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای آموزش و پرورش پاکدشت مطرح شد

پیگیری احداث مجتمع آموزشی فشافویه در شهرک صنعتی شمس‌آباد

بخشدار فشافویه با تاکید بر تأسیس مجتمع آموزشی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در راستای رفاه تحصیلی و بالا بردن سطح علمی ساکنان این شهرک گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه ارائه داد.

پیگیری احداث مجتمع آموزشی فشافویه در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، شامگاه پنج‌شنبه نشست شورای آموزش و پرورش بخش فشافویه در محل شهرک صنعتی شمس‌آباد برگزار شد.

بخشدار فشافویه در این نشست طی سخنانی ضمن تبریک هفته بزرگداشت بسیج مستضعفین بر تأسیس مجتمع آموزشی در شهرک صنعتی شمس‌آباد به جهت رفاه تحصیلی و بالا بردن سطح علمی ساکنان این شهرک تاکید کرد.

کریم رئوف در ادامه گزارشی در ارتباط با پیگیری‌های صورت گرفته در این زمینه ارائه داد.

حجت‌الاسلام حسن نهاوندیان، امام جمعه فشافویه نیز با تبریک هفته بسیج، این نیرو را شجره طیبه انقلاب اسلامی دانست و گفت: بسیج مستضعفین مولود انقلاب بوده و در عرصه‌های مختلف نظام به شایستگی نقش‌آفرینی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بسیج در برهه‌های مختلف با آگاهی از توطئه‌های دشمنان نظام با بصیرت و حضور به‌موقع در صحنه، این افکار شوم دشمنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرد.

 

نهاوندیان با تاکید بر اینکه دشمنان نظام امروز دستاوردهای نظام را نشانه گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام با ناتوی فرهنگی تمام پتانسیل و توان خود را برای از بین بردن دستاوردهای نظام متمرکز کرده‌اند و شجره طیبه بسیج به شایستگی و با راهکارهای مناسب با شبیخون و ناتوی فرهنگی مقابله کرده است و با ارائه سبک زندگی اسلامی خانواده‌ها را در برابر شبیخون فرهنگی مسلح می‌کنند.

محمد غلامی، رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شمس‌آباد نیز با استقبال از تأسیس مجتمع آموزشی از پیگیری‌های شورای آموزش و پرورش بخش فشافویه در این ارتباط تقدیر و تشکر کرد.

این گزارش حاکی است، در پایان این جلسه پس از تبادل نظر مقرر شد زمینی به‌مساحت 4 هزار و 400 مترمربع و در کنار امکانات رفاهی توسط شهرک صنعتی در اختیار قرار گیرد سپس نقشه مجتمع آموزشی توسط اداره کل نوسازی تهیه و پس از آن مجتمع آموزشی توسط خیرین شهرک صنعتی شمس‌آباد در زمین مذکور احداث شود.

گفتنی است، نشست شورای آموزش و پرورش فشافویه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نهاوندیان امام جمعه شهر حسن‌آباد، کریم رئوف بخشدار فشافویه، احمد ایلانلو رئیس شورای شهر حسن‌آباد، مجتبی میرآشتیانی شهردار حسن‌آباد، علی قربانی‌مهر رئیس آموزش و پرورش منطقه فشافویه، سمیه یزدی رئیس مرکز بهداشت و درمان فشافویه، رئیس هیئت مدیره و هیئت امنای شهرک صنعتی شمس‌آباد و دیگر اعضای شورای آموزش و پرورش بخش فشافویه برگزار شد.

انتهای پیام/2462/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول