اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته شانزدهم لیگ برتر

بازی با ملوان نخستین آزمون مرفاوی در دومین سرمربیگری صبای قم است

سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم دومین حضورش در راس کادر فنی این تیم را با دیدار حساس صبا در مقابل ملوان بندر انزلی تجربه خواهد کرد.

بازی با ملوان نخستین آزمون مرفاوی در دومین سرمربیگری صبای قم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرفاوی با توجه به این‌که در تیم مطرح استقلال تهران بازی کرده و پیش از این در تیم‌های استقلال تهران، مس کرمان و همین تیم صبای قم مربیگری کرده است از تجربه کافی برای رساندن صبا به رده‌های بالای جدول برخوردار است.

این مربی سابقه حضور در تیم ملی و گلزنی در مسابقات مهم آسیایی را نیز دارد و از هفته شانزدهم مسابقات لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور و دیدار برابر ملوان بندر انزلی سرمربی صبای قم خواهد بود، دیداری که از ساعت 15 عصر هشتمین روز آذر ماه در ورزشگاه تختی شهر انزلی برگزار می‌شود.

سرمربی جدید صبای قم مربی جوان و با دانشی است و باشگاه صبا برای موفقیت صبا در ادامه لیگ سیزدهم حتماً حمایت کاملی از وی خواهد داشت تا صبا در پایان این دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، فصلی موفق را سپری کند چراکه صبا فرصت‌های زیادی را در این فصل با مایلی‌کهن از دست داد و حالا وضعیت خطرناکی در انتهای جدول دارد.

بعد از مربیانی نظیر مظلومی، زیوادینوویچ، کاظمی، یاوری، کریمی، جلالی، گل‌محمدی (فصل 87 - 1386)، کربکندی و ویسی و مایلی‌کهن، عبدالصمد مرفاوی دوازدهمین مربی تاریخ تیم فوتبال صبای قم است که بعد از 25 هفته مربیگری صبا در لیگ دوازدهم، به عنوان دومین مربی صبای قم در لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور رسماً روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

مرفاوی فصل گذشته از هفته دهم لیگ دوازدهم جایگزین یحیی گل‌محمدی در تیم صبای قم شد و با این تیم 24 هفته در لیگ برتر مربیگری کرد تا این‌که در نهایت توانست مکان دهم جدول رده‌بندی را در پایان دوازدهمین دوره این رقابت‌ها به نام صبا به ثبت برساند.

صبا در فصل گذشته لیگ برتر چهار بازی خانگی و پنج بازی خارج از خانه را به حریفان واگذار کرد و در مجموع 10 پیروزی، 15 تساوی و 9 باخت کسب کرد و در نهایت با کسب 45 امتیاز از 34 مسابقه و کسب رتبه دهم لیگ برتر به کار خود در دوره دوازدهم با هدایت عبدالصمد مرفاوی پایان داد.

این در حالی است که صبای قم از سال 1387 به عنوان نماینده قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود و امسال ششمین فصل حضوری در لیگ برتر به عنوان نماینده قم را سپری می‌کند و در این مدت 2 عنوان ششمی، 2 عنوان دهمی و یک مقام چهارمی را کسب کرده است.

صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بهترین عنوان خود را با عبدالله ویسی کسب کرد و در لیگ یازدهم چهارم شد و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و در لیگ‌های هشتم و نهم نیز با هدایت فیروز کریمی و رسول کربکندی مقام ششم را به دست آورد، در لیگ دهم با عبدالله ویسی دهم شد و در لیگ دوازدهم نیز با کسب جایگاه دهم به کار خود در مسابقات این فصل پایان داد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول