اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه

همایش برگشت به حجاب برتر در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه از برگزاری همایش برگشت به حجاب برتر در کرمانشاه خبر داد.

همایش برگشت به حجاب برتر در کرمانشاه برگزار می‌شود

فرنگیس الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه در برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در استان نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

وی افزود: هفته بسیج که از 30 آبان‌ماه سال‌جاری آغاز شده تا ششم این ماه ادامه دارد و بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه برنامه‌های مختلف و متنوعی را برگزار می‌کند.

الماسی بیان داشت: در نخستین روز از این هفته که "ایثار، بسیج و شهادت" نام داشته از خانواده‌های زنان جانباز و شهیده استان و شهرستان‌ها سرکشی به‌عمل آمد.

وی دومین روز از این هفته را "بسیج، ولایت و انتظار" معرفی و خاطرنشان کرد: تعداد 90 حلقه صالحین در بخش خواهران در نماز عبادی سیاسی جمعه حضوری پرشکوه داشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه تصریح کرد: در سومین روز هفته بسیج که "بسیج، خلاقیت و پیشرفت" نام گرفته، برنامه تجلیل از خواهران بسیجی، نخبگان حوزه‌های مختلف ورزشی، علمی و سایر حوزه‌ها انجام گرفت.

الماسی چهارمین روز از این هفته را "بسیج، خانواده و سبک زندگی" خواند و گفت: در این روز مهم‌ترین برنامه بسیج خواهران برگزاری مانور فرهنگی با موضوع مقابله با جنگ نرم در محل مسجد جامع استان کرمانشاه است.

وی یادآور شد: از دیگر برنامه‌های این هفته افتتاح مهد قرآنی در میدان فدک است و در آخرین روز از این هفته حضور مقتدرانه بسیجیان استان را در حماسه بزرگ بسیجیان به نظاره خواهیم نشست.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه عنوان پنجمین روز از هفته بسیج را "بسیج، خانواده و سبک زندگی" اعلام کرد.

این مسئول عنوان آخرین روز از این هفته را "بسیج، امر به معروف و نهی از منکر" اعلام کرد و ابراز داشت: در این روز همایشی با عنوان برگشت به حجاب برتر در مجتمع رفاهی بعثت برگزار خواهد شد و از 100 نفر بسیجی که در طرح شجره طیبه شرکت کرده‌اند تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول