اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد

آغاز اجرای طرح جامع مرزبانی کشور/ امنیت مرزها قابل قبول است

فرمانده مرزبانی ناجا از آغاز اجرای طرح جامع مرزبانی در کشور خبر داد و گفت: این طرح در سال 91 به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسید.

آغاز اجرای طرح جامع مرزبانی کشور/ امنیت مرزها قابل قبول است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار حسین ذوالفقاری ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان وضعیت مرزهای کشور را متفاوت خواند و اظهار کرد: کنترل مرزها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تحرک اقدام‌های تروریستی در منطقه سیستان و بلوچستان نداریم، تصریح کرد: امنیت مرزها قابل قبول است و نگرانی از نظر ناامنی وجود ندارد.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سال‌های اخیر اقدام‌های کنترلی مرزها را به طرف جنوب زاهدان گسترش دادیم، گفت: مردم از وضعیت امنیت در مناطق مذکور راضی هستند.

ذوالفقاری از آغاز اجرای طرح جامع مرزبانی کشور خبر داد و یادآور شد: این طرح حاصل تعامل دستگاه‌های امنیتی‌ ـ اجرایی با وزارت کشور است که در سال 91 به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسید.

وی اجرای این طرح را در ارتقای امنیت مرزها تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: این طرح جامع هم‌افزایی فعالیت‌های عمرانی و امنیتی در مرزها و نقشه راهی برای مجموعه اقدام‌های مرزی است.

استاندار گیلان نیز در نشست مذکور امنیت کشور را حاصل تلاش شبانه‌روزی و خالصانه مرزبانان غیور ایران اسلامی دانست.

محمدعلی نجفی، با بیان اینکه کشورمان به لحاظ امنیت مرزها به ویژه در گیلان وضعیت مناسبی دارد، افزود: باید از این فرصت برای حمایت از سرمایه‌گذاران بهره برد.

وی یادآور شد: در کنار امنیت پایدار با توجه به توفیقات سیاست خارجی کشورمان در مذاکرات ژنو فضا برای دعوت از سرمایه‌گذاران بیشتر از گذشته فراهم است.

این مسئول، گیلان را امن‌ترین مرز کشور خواند و متذکر شد: این موضوع امتیاز ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران و دریچه بهبود معیشت مردم است.

به گزارش فارس، سردار ذوالفقاری از روز گذشته یگان‌های مرزبانی دریایی و خشکی گیلان را مورد بازدید قرار داد و با امام جمعه رشت دیدار کرد.

نشست با فرماندهان مرزبانی گیلان و بررسی مرزهای آبی و خشکی این استان از جمله برنامه‌های ذوالفقاری در سفر دو روزه وی به گیلان بود.

انتهای پیام/2300/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول