اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب

3900 نفر عضو جدید کتابخانه‌های گچساران شدند

رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران گفت: در هفته کتاب سه هزار و 900 عضو جدید به اعضای کتابخانه‌های عمومی گچساران افزوده شدند.

3900 نفر عضو جدید کتابخانه‌های گچساران شدند

 سیدفاضل شکرالله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اهمیت و نقش کتاب و کتابخوانی امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست و همگان بر نقش تأثیرگذار کتابخوانی در ارتقا و افزایش سطح معلومات جامعه می‌شود.

وی با بیان این‌که کتابخوانی سبب ایجاد آرامش خاصی در انسان می‌شود، افزود: با توجه به برخی نظرات کارشناسان برنامه‌ریزی برای کتابخوانی در زمینه‌های متنوع سبب شادابی خاصی می‌شود.

شکرالله‌‌زاده با بیان این‌که همانگونه که ورزش سبب از بین رفتن میزان قابل توجهی از افسردگی در افراد می‌شود، شعر و داستان نیز سبب از بین بردن افسردگی شده و وضعیت روحی را تغییر می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در گچساران بیان کرد: در هفته کتابخوانی در گچساران برنامه‌های متنوعی از جمله همایش استانی تجلیل از خادمان کتاب و اهدا کتاب به مدارس و برخی ادارات انجام شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران عنوان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی اعضای کتابخانه‌های گچساران با عضوگیری افزایش پیدا کرده است.

شکرالله‌زاده یادآور شد: در هفته کتاب افزون بر سه هزار و 900 عضوگیری جدید و رایگان صورت گرفت که با این آمار، اعضای کتابخانه‌های عمومی گچساران افزایشی محسوس داشته است.

انتهای پیام/82014/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول