اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

فعالیت شبانه‌روزی 8 کلینیک درمانی در پارس جنوبی

مسئول مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی از فعالیت شبانه‌روزی هشت کلینیک درمانی در پارس جنوبی خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی 8 کلینیک درمانی در پارس جنوبی

پدرام غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: توجه به سلامت کارکنان پارس جنوبی از ارزش و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می‌گیریم.

مسئول مرکز سلامت کار مجتمع گاز پارس جنوبی از انجام 15 هزار ویزیت در این مجموعه خبر داد و افزود: طی شش ماه نخست امسال تعداد 14 هزار 650 مراجعه و کار پرستاری و اورژانسی در کلینیک‌های مجتمع گاز پارس جنوبی انجام گرفته است.

غفاری از فعالیت شبانه‌روزی هشت کلینیک درمانی در پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلینیک‌های مجتمع گاز پارس جنوبی دارای 30 پرستار، 26 بهیار راننده آمبولانس، 18 تخت اورژانس و تحت نظر، هشت آمبولانس بنزینی و پنج آمبولانس گازوییلی در پنج کلینیک پالایشگاه و سه کلینیک کمپ مسکونی مجتمع هستند.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم پرستاران در مراکز بهداشتی مجتمع ابراز داشت: وظایف پرستاران به عنوان نیروی انسانی مهم و تاثیرگذار در اورژانس شامل انجام تمامی فعالیت‌ها و عملیات درمانی در اورژانس، شرکت در مانورهای پالایشگاه‌ها و مجتمع، حضور و آماده باش در زمان تعمیرات خاص و خطرناک با آمبولانس و حضور در فعالیت‌های ورزشی به عنوان تیم پزشکی است.

مسئول مرکز سلامت کار مجتمع انجام طرح‌هایی مانند تزریق واکسن به پرسنل، کنترل فشار خون، انجام امور مربوط به طب صنعتی مانند اسپیرومتری، اپتومتری، نوار قلبی را از دیگر وظایف پرستاران برشمرد.

غفاری با اشاره به تعمیرات اساسی سال گذشته اظهار داشت: در تعمیرات اساسی در نیمه نخست سال، تیم پزشکی مجتمع حضوری مناسب و دلگرم کننده در کنار نیروهای تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها داشت.

وی با اشاره به حضور فعال و ایثارگرانه تیم پزشکی مجتمع در حوادث مختلف منطقه گفت: حضور تیم پزشکی در حوادثی مانند زلزله خورموج و غرق شدن شناور در خلیج فارس از اهم فعالیت‌های تیم پزشکی امدادی است که بدون هیچ چشمداشتی و حتی در زمان استراحت انجام شده است.

غفاری با بیان اینکه پرستاران در دو شیفت کاری 12 ساعته و به‌صورت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند اظهار داشت: این خدمات شامل تزریقات، سرم‌تراپی، پانسمان، آتل‌بندی، چک فشار خون، ضد عفونی، بخیه، اکسیژن درمانی، تحت نظر، همراه طبی در اعزام‌ها و ... است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول