اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد

تجلیل از علی دایی و کریم باقری در حاشیه دیدار تراکتور با پرسپولیس

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: از علی دایی و کریم باقری خیران فعال در زلزله ارسباران و قهرمانان و مربیان پارالمپیک به مناسبت هفته پارالمپیک تجلیل خواهد شد.

تجلیل از علی دایی و کریم باقری در حاشیه دیدار تراکتور با پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، سیدمحمد شرورین اسبقیان در جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس تهران اظهار کرد: تمام امکانات در استادیوم یادگار امام در اختیار تماشاگران فهیم و باشگاه تراکتورسازی قرار دارد و از علی دایی و کریم باقری خیران فعال در زلزله ارسباران و قهرمانان و مربیان پارالمپیک به مناسبت هفته پارالمپیک تجلیل خواهد شد.

وی افزود: هویت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با هواداران خود نمود پیدا می‌کند و هواداران فهیم و پرشور آذربایجان‌شرقی در استادیوم یادگار امام حماسه‌ای ثبت خواهند کرد و شور و شعور حسینی، ادب، مهمان‌نوازی و فرهنگ اصیل مذهبی را در ماه محرم ماه و عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی همانند گذشته نشان خواهند داد.

وی هواداران تیم تراکتورسازی را بانشاط و مزین به ارزش‌های اخلاقی قلمداد کرده و با تقدیر از ارزش‌های دینی و قرآنی حاکم بر فضای هواداران تیم تراکتورسازی افزود: تیم تراکتورسازی با حضور پرشور هواداران خود جو حاکم بر فضای هواداری کشور به ویژه در بازی‌های ملی را تغییر داده و این امر در بین سایر تیم‌های کشور باید به الگو گرفته شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم این فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و آذربایجان برای همیشه این چنین پرشور در بین هواداران باقی بماند و زمینه مساعد شناسایی ارزش‌های معنوی را برای سایر ملل و کشورهای اسلامی در تمام عرصه‌ها به‌ خصوص در ورزش فراهم کند.

وی افزود: تراکتورسازی نماد اقتدار استان در میادین ورزشی کشور است و روز جمعه در استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام تبریز با حضور پرشور هواداران فهیم و دعای خیر مردم تراکتورسازی تبریز به جایگاه واقعی و در خور شأن و منزلت تبریز همیشه قهرمان و استان سرافراز آذربایجان‌شرقی خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: از علی دایی و کریم باقری از مفاخر فوتبال آذربایجان که در جریان زلزله ارسباران و کمک به مردم زلزله‌زده به عنوان خیر ورزشی معرفی شده‌اند در ابتدای دیدار تجلیل خواهد شد.

وی گفت: همچنین از قهرمانان پارالمپیک ورزش استان به مناسبت هفته پارالمپیک در بین دو نیمه تجلیل و قدردانی خواهد شد.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پیروزی تهران روز جمعه 8 آذرماه از ساعت 15 از هفته نخست دور برگشت در استادیوم یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60002/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول