اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز:

تراکتورسازی روش بازی با تیم‌های دفاعی را بلد نیست

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: این تیم در بازی با تیم‌های دفاعی به مشکل برخورده و نمی‌تواند نتیجه لازم را کسب کند.

تراکتورسازی روش بازی با تیم‌های دفاعی را بلد نیست

اکبر ذوالمجیدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم تراکتورسازی در تبریز مقابل تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند به مشکل برخورده و راه نفوذ به دفاع این تیم و شکست دادن تیم‌های دفاعی را یاد نگرفته است.

وی افزود: به همین علت نتایج تیم تراکتورسازی در خارج از خانه بهتر از بازی‌های داخلی این تیم است و طبیعی است تراکتورسازی در مقابل تیم‌هایی که تهاجمی بازی می‌کنند، بازی بهتری ارائه کرده و می‌تواند در مقابل این تیم‌ها به برتری دست یابد.

ذوالمجیدیان تصریح کرد: در بازی‌های خارج از خانه میزبانان تراکتورسازی برای پیروزی وارد میدان شده و این فضا را به هافبک‌ها و مهاجمان تراکتورسازی می‌دهند تا بتوانند دروازه تیم میزبان را باز کنند که بطور مثال استقلال خوزستان و صبای قم که برابر تراکتورسازی تهاجمی بازی کردند، مغلوب این تیم شدند.

وی نتایج تیم تراکتورسازی را در پایان دور رفت رضایت‌بخش خوانده و عنوان کرد: تراکتورسازی با صدرنشین لیگ برتر تنها یک امتیاز اختلاف دارد و می‌تواند در این چهار بازی ابتدایی دور برگشت در تبریز به صدر جدول صعود کرده و به سوی قهرمانی گام نهد.

بازیکن گذشته تراکتورسازی در مورد بازی تراکتورسازی با پرسپولیس گفت: تراکتورسازی قطعا باید سیستم بازی خود را مقابل پرسپولیس تغییر دهد و اگر با همان روش بازی با استقلال وارد میدان شود، قطعا به مشکل برخواهد خورد.

دروازه‌بان پرسپولیس اعتراف کرد که بهترین گل را از من خورده است

اکبر ذوالمجیدیان که سابقه گلزنی با تیم پرسپولیس را با پیراهن تراکتورسازی داشته است، گفت: وحید قلیچ دروازه‌بان تیم پرسپولیس در مصاحبه خود گفته بود که زیباترین گلی که دریافت کرده‌ام، از شوت ذوالمجیدیان در بازی با تراکتورسازی بوده است.

وی افزود: من سابقه دو بار گلزنی مقابل پرسپولیس را دارم که در سال 70 و در بازی که دو بر یک نتیجه را در تهران به پرسپولیس واگذار کردیم، زننده تنها گل تیم بودم که از شوتی راه دور به دست آمد.

هافبک بازی‌ساز سال‌های دور تراکتورسازی که در اولین پیروزی این تیم بر پرسپولیس نقش بسزایی داشت، خاطر نشان ساخت:  تا سال 72 پرسپولیس هیچگاه به تراکتورسازی نباخته بود و در این سال در باغشمال بازی را دو بر یک به تیم ما واگذار کرد.

وی در همین مورد تاکید کرد: در این بازی پرسپولیس با تمام قوا در تبریز حضور یافته بود و ما نیز نسبت به سال 71 کریم باقری، سیروس دین محمدی، حسین خطیبی و زنده‌یادان دکتر نیک‌مهر و حسن صادقیان را از دست داده بودیم، با این وجود با ارائه یک بازی برتر توانستیم تیم پرسپولیس را شکست داده و اولین پیروزی خود را مقابل این تیم جشن بگیریم.

ذوالمجیدیان در مورد فرصت تک به تکی که مقابل دروازه‌بان تیم پرسپولیس از دست داد نیز اظهار داشت: بازی در فصل زمستان و زمین گل‌آلود ورزشگاه تختی تبریز برگزار می‌شد و من از نیمه‌های میدان توپ را برداشته و بعد از 40 متر پیشروی در زمین لغزنده به توپ ضربه زدم و گل و لای زمین از شدت حرکت توپ کاسته و توپم گل نشد.

واسیلی فوتبال ایران را متحول کرد

وی که سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران را دارد، در مورد واسیلی گوجای رومانیایی گفت: این مربی فوتبال نوین را به ایران آورد و تا پیش از حضور وی حتی تیم‌های تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال نیز در هفته فقط سه جلسه به صورت آماتوری تمرین می‌کردند ، اما واسیلی فوتبال تبریز را تکان داده و در ابتدای تمرینات تیم را به دو جلسه در روز افزایش داده و بازیکنان را که اکثراً کارمند تراکتورسازی بوده از کار برحذر کرده و برنامه استخر و سونا بعد از تمرین یا اردوهای پیش از بازی را واسیلی برای اولین بار در ایران پیاده کرد.

وی افزود: به نظر من در ایران فقط سه مربی توانسته‌اند با هر بازیکنی به موفقیت برسند که واسیلی گوجا،  کرانچار و برانکو می‌باشند و واسیلی ظرف سه سال بیش از 10 بازیکن تبریزی به نام‌های کریم باقری، سیروس دین‌محمدی، حسین خطیبی، اسماعیل هلالی، ستار همدانی، مهدی بخشی‌زاده، یونس باهنر، دکتر نیک‌مهر، ناصر فرشباف، کاظم محمودی، علی باغمیشه و .... را به تیم ملی تحویل داد.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول