اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

غرب مصلحت را در مذاکره با ایران دیده است

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکا دیگر امکانات مقابله با ایران را ندارد، گفت: غرب مصلحت را در مذاکره با ایران دیده است.

غرب مصلحت را در مذاکره با ایران دیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در دیدار با سردار حسین ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهار کرد: حزب‌الله لبنان قدرت مطرح منطقه محسوب می‌شود و این اقتدار برگرفته از انقلاب اسلامی است.

وی بیداری اسلامی در منطقه را به دلیل وقوع انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با دنیا در تعامل است.

قربانی به وضعیت سوریه اشاره کرد و گفت: تمام گروه‌ها به این نتیجه رسیدند که بشار اسد باید بر جایگاه ریاست جمهوری بماند و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد با ورود در انتخابات رای نخست را کسب می‌کند.

امام جمعه رشت در ادامه با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها راهگشا است، تصریح کرد: توافق هسته‌ای مورد تایید رهبر معظم انقلاب مورد تایید تمام اقشار جامعه است.

وی همچنین به روند فروپاشی اقتصاد در دنیای غرب اشاره کرد و یادآور شد: تحریم‌ها علیه ایران برای اقتصاد دنیای غرب ضرر داشته است.

قربانی با اشاره به اینکه آمریکا دیگر امکانات مقابله با ایران را ندارد، بیان کرد: غرب مصلحت را در مذاکره با ایران دیده است.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول